צילום: אורית פניני // אביתר בנאי

שיר חדש לאביתר בנאי

שנה וקצת אחרי שהוציא את אלבומו האחרון, "לשונות של אש", משחרר בנאי שיר חדש שכתב והלחין, "עד האהבה", בהפקה של אסף אמדורסקי

קצת יותר משנה אחרי שהוציא את אלבומו האחרון "לשונות של אש", משחרר היום אביתר בנאי סינגל חדש ששמו "עד האהבה". את השיר כתב והלחין בנאי בעצמו והפיק אותו אסף אמדורסקי. השיר מלווה בקליפ שמעניק הצצה לעבודה באולפן ההקלטות. 

מאז יצא אלבומו השישי של בנאי, "לשונות של אש", בפברואר 2017, הוא מופיע בכל רחבי הארץ. ב־7 ביוני הוא יגיע שוב להיכל התרבות בתל אביב, שם השיק את האלבום.

במקביל עובד בנאי על חומרים חדשים, ובינתים משחרר את השיר "עד האהבה". כרגע הוא לא מתחייב שהשיר יהיה חלק מאלבום חדש. בעמוד הפייסבוק שלו כתב בנאי על השיר החדש: "ברגיל נראה לנו שאם נעצור להקשיב, משהו נורא יקפוץ עלינו. אז אנחנו רצים. בורחים מאיזו הרגשה לא נעימה. יש בזה אומץ לעמוד לבד, להיפגש עם מה שיש, עם מי שאני בלי איפור, בלי כבוד או עונג. פשוט להסכים, כמו שזה. להמתין. לראות מה יקרה. 

"זה מפחיד. אבל זה מה שיש בעצם, זה אני. בשנים האחרונות אני מרגיש שאני מוכרח לעצור את הדהירה הזו קדימה. יש בתוכי משהו שתובע ממני להביט בו. לקבל אותו. לאהוב אותו. לא אחת אני מנסה לברוח מהמשימה ולחזור לריצה שאני רגיל בה. 

"לאט לאט אני לומד לנשום. לתת יד וללכת בקצב שלו. שלי. בלי להדליק סיגריה, בלי ללכת למקרר. אני מסכים להיות אני, גם אם זה לא מה שחשבתי, גם אם זה לא מה שהייתי רוצה להיות. לבד, בלי שאף אחד רואה, אני נושם, ממתין, מתעכב, מחבק. נבהל ושוב מאמין. אני מרגיש שאני עומד בשעריה של אהבה גדולה. מחיר הכניסה הוא כבד. ואני מוכן לשלם. אהבה עמוקה, אהבה פתוחה, אהבת האדם את מכאוביו. הניסיון לקבל את חולשותיו. לזה קוראים אמונה. בכל מחיר, עד האהבה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו