מהפכה: קרן ההשקעות הגדולה בעולם נכנסת לישראל - עם תשקיף לקרן נאמנות

הקרן BlackRock Global Funds תספק לקהל המשקיעים הישראלי חשיפה לשווקים הגלובליים • שווי הנכסים שמנהלת החברה: 6.28 טריליון דולר

צילום: רויטרס

אלטשולר שחם ובלקרוק הודיעו על רישום הקרן הראשונה של בלקרוק בישראל. הקרן, BlackRock Global Funds (BGF) Global Allocation Fund A2 USD תספק לקהל המשקיעים הישראלי חשיפה לשווקים הגלובליים. 

בלקרוק היא חברת ההשקעות הגדולה בעולם ושווי הנכסים שהיא מנהלת נכון ל-31 בדצמבר הוא 6.28 טריליון דולר. אלטשולר שחם מונתה לנציגתה הרשמית ולמשווקת של קרנות הנאמנות וקרנות הסל לציבור המשקיעים הפרטיים בישראל.

רשות ניירות ערך אישרה את רישום הקרן BGF Global Allocation Fund, שתחל לשווק החל מהשבוע הבא. מדובר בקרן ותיקה וגמישה המעניקה חשיפה למעל 40 מדינות במעל 30 מטבעות.

 

שילוב עם ניהול סיכונים

הקרן מנוהלת על ידי 50 אנשי צוות מנוסים ומקצועיים, ביניהם 4 מנהלי תיקים. ניהול ההשקעות מבוסס על גישה מאקרו כלכלית להשקעה, המשלבת בין בחירת נכסים בשיטת bottom-up ואלוקציה לסקטורים בשיטת top-down, בשילוב עם ניהול סיכונים.

רישום הקרן התאפשר בעקבות תיקון 23 לחוק השקעות משותפות בנאמנות ורפורמת הקרנות הזרות של הרשות לניירות ערך המאפשרת גישה למשקיעים פרטיים בישראל לקרנות נאמנות זרות שאושרו על ידי רשות ניירות ערך בישראל.

אלכס פולק, מנכ"ל חברת בלקרוק בישראל אמר כי: "ההחלטה לרשום את הקרן BGF Global Allocation Fund היא תגובה ישירה לדרישה המתמשכת שאנו רואים מיועצים ומלקוחותינו לקרן השקעות מגוונת בסביבה המאקרו כלכלית העכשווית. היכולת לחבור לאלטשולר שחם על מנת להביא מוצר זה לקהל הרחב, מבשר על השלב הבא של השותפות שלנו, שמטרתה לסייע ביצירת עתיד פיננסי טוב יותר למשקיעים בישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר