אלביס פרסלי | צילום: GettyImages

פרסיליה פרסלי: "אלביס התאבד"

פרסלי מצא את מותו בשנת 1977 בגיל 42 בלבד, כשסיבת המוות המשוערת שנמסרה לציבור הייתה דום לב, כתוצאה ממנת יתר של כדורי מרשם להם היה מכור • 41 שנים אחרי מותו, גרושתו טוענת כי מלך הרוקנ'רול היה מודע היטב למעשיו, ולמעשה נטל בכוונה את מנת היתר שהביאה למותו

יותר מארבעים שנה עברו מאז מותו בטרם עת של אגדת המוזיקה אלביס פרסלי, ונשמתו מסרבת לעזוב את בנייני הרכילות.

בעשורים שחלפו מאז מותו נפוצו תיאוריות קונספירציה רבות באשר לנסיבות המוות, בראשן כמובן אלו הטוענות כי המלך בכלל לא מת ועדיין מתהלך בקרבנו. כעת, בתזמון מופלא עם עלייתה של סדרה חדשה בת שני פרקים בערוץ HBO, שעוקבת אחר עלייתו לגדולה של אלביס, גרושתו פרסיליה (72) מתעקשת כי פרסלי סבל מדיכאון קשה והיה מודע היטב למעשיו טרם מותו.

הגילוי המטלטל הזה מגיע חודשים ספורים אחרי מציאת שני מכתבי התאבדות לכאורה שכתב פרסלי למנהל מסע ההופעות שלו בהם התוודה על דיכאון וחוסר רצון להמשיך לחיות.


"הוא ידע מה הוא עושה". פריסיליה פרסלי // צילום: getty images

"הוא ידע מה הוא עושה", חשפה. "אנשים תמיד שואלים למה אף אחד לא עשה כלום, אבל זה פשוט לא נכון. אנשים במעגל הקרוב אליו ניסו, אבל זה לא עבד. אף אחד לא אמר לאלביס פרסלי מה לעשות. כל מי שהיה מנסה, היה מוצא את עצמו מושלך במהירות האור החוצה".

את ההתמכרות הקטלנית שלו לכדורי השינה היא תולה בתקופת שירותו הצבאי הקצרה בצבא ארה"ב כשהוצב בגרמניה. "הם נתנו לחיילים כדורים ממריצים כדי שיישארו ערים. ככה הכל התחיל", סיפרה.

בחודשים שלאחר מותו, התגלה כי אחד הרופאים אליו פנה סיפק לו יותר מ-10,000 כדורי שינה בתקופה של שמונה חודשים. זה, לצד משקלו שהגיע בשיאו לפי השמועות לכ-115 ק"ג, הביאו בסופו של דבר לדום הלב הקטלני שסיים את חייו.


יותר מ-10,000 כדורי שינה בתקופה של שמונה חודשים. אלביס // צילום: AP טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו