הצעירה מהסרטון: "היחסים היו בהסכמה"

לאחר שחברות הכנסת זנדברג ומיכאלי מיהרו לקבוע כי בסרטון שבו נראה שחקן בית"ר ירושלים, אנתוני וראן, מתועד אונס, הפריכה הצעירה את ההאשמות

וארן. התפתחות דרמטית בחקירה

פרשת הסרטון המיני: התפתחות דרמטית בנושא הסרטון שבו היה מעורב, בין השאר, אנתוני וארן. הבחורה, שתועדה בסרטון יחד עם חלוץ בית"ר ירושלים ושלושה גברים נוספים, אמרה אתמול (רביעי) בחקירתה כי היחסים נעשו "בהסכמה מלאה" וכן צילום הסרטון. גם וארן הגיע אתמול לחקירה בנושא, אחרי שעוד קודם לכן משטרת מחוז המרכז עיכבה לחקירה שלושה מהמעורבים הנוספים שמצולמים בסרטון.

הם נחקרו בחשד למעורבות בעבירה על חוק מניעת ההטרדה המינית - על ידי פרסום צילום סרטון המתמקד במיניותו של אדם בנסיבות שהפרסום עלול להשפילו, או לבזותו וללא הסכמה. כמו כן נבדק שאם אכן נעשתה עבירה, היא נעשתה תוך שימוש באלכוהול, סמים או כדומה, אך כאמור הצעירה טענה שהכול נעשה בהסכמה מלאה.

יש לציין כי גם אם יימצא כי לא מדובר בעבירת מין עדיין ניתן להחשידם בעבירה של הפצת הסרטון בעל התוכן המיני. עוד לפני הגעתו של וארן לתחנת המשטרה, פרקליטו, עו"ד אודי בר, מסר לתקשורת כי "השחקן ישתף פעולה עם החוקרים ברגע שיוזמן, אם יוזמן. אין לו מה להסתיר, הוא לא עבר שום עבירה פלילית".

וארן, כמו גם שני חשודים נוספים, שוחררו בתום החקירה תחת הגבלה האוסרת עליהם ליצור קשר עם המעורבים בפרשה.החשוד הרביעי נחקר עד שעות הערב, ואז שוחרר. אחד הכדורגלנים שעוכב בשעות הבוקר משחק כאמור בליגה א' והוא זה שהמשטרה מייחסת לו את צילום הסרטון והפצתו. 

הוא הכחיש ייחוס זה. פרקליטו, עו"ד משה יוחאי, מסר שהשחקן מסר גרסתו והוא מאמין שבסיום התשאול התיק ייסגר. בהמשך כאמור התייצבו לחקירה שאר המעורבים ושוחררו. פרקליטו של וארן, חיים אברג'יל, מסר: "אנו בטוחים שהוא לא ביצע שום עבירה. הוא מצטער ומתחרט על מה שקרה. כולנו תקווה שכל הסיוט הזה יעבור והוא ימשיך לשחק כדורגל". 

כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, המשטרה החלה לחקור את הפרשה והחקירה הועברה לידי יחידת ההונאה של משטרת מחוז המרכז. החקירה מתמקדת בחשד לביצוע עבירות מין בצעירה, בניגוד לרצונה, לצד חקירה לגילוי מפיץ הסרטון והסיבה להפצתו עקב חשד כי הוא נועד לסחוט את הכדורגלנים או אחד מהם, יתכן על רקע חובות הימורים.

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר