יצא מלך: יו לורי לסדרה "הכתר"

השחקן הבריטי המוערך הוא כרגע השם המוביל לתפקיד הראשי בסדרת הלהיט של נטפליקס, אחרי שנודע כי מאט סמית' לא ימשיך לעונה השלישית

צילום: REUTERS // יו לורי

מייגן מרקל שימי לב: את לא פשוטת העם היחידה שעומדת להפוך בקרוב לבת אצולה. יו לורי (58) מתחזק קריירת משחק עטורת שבחים כבר כמה עשורים, אך ייזכר כנראה לנצח בעיקר בזכות גילום תפקידו של דוקטור גרגורי האוס, הרופא המחונן והמיזנתרופ מסדרת הלהיט של רשת פוקס "האוס".

כעת אם הכל ילך כשורה, הוא צפוי להחליף את הסטטוסקופ בכתר, כשלפי דיווחי האתר הבריטי "מייל און סנדיי" ייכנס לנעליו של השחקן מאט סמית' כנסיך פיליפ בעונתה השלישית של סדרת הלהיט של רשת נטפליקס, "הכתר".

"היו עוד שחקנים שנשקלו, אך השם של יו מסתובב הרבה זמן בבורסת השמות", סיפר מקרוב להפקה לאתר. "הוא שם שיכול למשוך הרבה מאד צופים".


שם שיכול למשוך הרבה מאד צופים. יו לורי // צילום: REUTERS

באם יסכים לקבל את התפקיד, לורי יחזור לשתף פעולה עם השחקנית אוליביה קולמן  (44) ("ברודצ'רץ", "אשת הברזל" "דוקטור הו") לצדה שיחק בסדרה הבריטית עטורת השבחים "מנהל הלילה".

לדברי מקורבים להפקה, יוצר הסדרה פיטר קולמן, נלהב מאד מהאפשרות שהשניים ישחזרו את שיתוף הפעולה מעורר הכבוד שלהם. אחרי שהכריז באופן רשמי על קולמן כמחליפתה של קלייר פוי בגילום התפקיד הנשי הראשי של המלכה אליזבת', הוא מחכה לראות אם יצליח להשיג גם את לורי.

"הכתר" היא סדרת דרמה ביוגרפית המתארת את תקופת שלטונה של המלכה אליזבת השנייה בממלכה המאוחדת על רקע האירועים שעיצבו את המחצית השנייה של המאה העשרים. עונתה השלישית צפויה לעלות לשידור ב-2019.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר