סיכל שני פיגועים בחודשיים: "אנחנו תמיד דרוכים"

סמל אילן נמירובסקי חשף מטען חבלה שהטמין פלשתיני במכנסיו בכניסה לבית המשפט הצבאי סאלם, וזו לא הפעם היחידה • "עושים מה שצריך"

צילום: דובר צה"ל // סמל נמירובסקי

לוחם המשטרה הצבאית שסיכל שני פיגועים בתוך חודשיים: סמל אילן נמירובסקי חשף אתמול מטען חבלה, אשר פלשתיני ניסה להכניס אל תוך בית המשפט. זאת לאחר שמצא מטען דומה לפני כחודשיים.

פלשתיני כבן 17 הגיע אתמול לשער הכניסה לבית המשפט ועורר את חשדם של לוחמי המשטרה הצבאית ולוחמי מג"ב שבכניסה. לאחר שעבר כמה פעמים בעמדת גלאי המתכות ובכל פעם צפצף, התבקש להתפשט - והמטען התגלה במכנסיו. זו הפעם השביעית בתוך שמונה חודשים שבה מנסים פלשתינים לבצע פיגוע חבלני בבית המשפט הצבאי בסאלם. 

סמל נמירובסקי, לוחם במשטרה הצבאית המשרת בבית המשפט בסאלם כשנתיים, סיפר אתמול: "הגיע לכניסה הפלשתיני הזה ועורר את חשדי, בעיקר באופן לבושו. עשיתי לו בידוק כמו שאני עושה לכולם והעברתי אותו במגנומטר. הוא צפצף כמה פעמים ואמרתי לו להוריד את החולצה ולעבור שוב. זה המשיך לצפצף והראה לי שהמקור לצפצוף נמצא באזור המכנסיים שלו. אמרתי לו להוריד את המכנסיים והוא חשף את המטען והניח אותו על השולחן. הוא היה מאוד לחוץ". היה זה מטען מאולתר, ובית המשפט נסגר מיד לכניסה וליציאה. חבלן משטרתי שהוזעק למקום נטרל לבסוף את המטען, אשר הכיל מלבד חומרי נפץ גם שברי סכינים, כדי להעצים את הפגיעה. 

כאמור, סמל נמירובסקי כבר מתורגל במקרים מעין אלו. לפני כחודשיים צעיר פלשתיני, כבן 16, הגיע גם כן לכניסה לבית המשפט ועורר את חשדו. "הרגשתי שמשהו לא בסדר וערכתי לו את הבידוק. ביקשתי ממנו לעבור כמה פעמים במגנומטר, ואז ביצעתי נוהל הפשטה וגיליתי את המטען במכנסיים שלו", סיפר נמירובסקי וסיכם: "אנחנו תמיד דרוכים, יודעים את העבודה ועושים את מה שצריך".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר