גילויים מזעזעים על ילדותה של ביונסה

אמא שמשליטה טרור של דיאטה ואבא שבועט בחתול: דיוויד לי ברוור, מי שטוען כי היה המורה הראשון של ביונסה לפיתוח קול, חושף בספרו את האמת על הבית בו גדלה הדיווה, וזה פריטי הרטס

ביונסה // צילום: AP // ביונסה // צילום: AP

ביונסה היא אולי אחת הדיוות הגדולות שידע הדור שלנו, אבל גם דיוות סובלות לא פעם וקווין בי בהחלט חטפה כמה כאפות מהיקום, זאת על פי ספר חדש שיצא לאחרונה.

אחרי שבשנים האחרונות נאלצה להתמודד עם הגילוי שאביה מת'יו נואלס בגד באימה שוב ושוב וחוותה גם בעצמה בגידה כואבת מצד בעלה, כאב שהתבטא באלבום "Lemonade", יצירתה הגדולה ביותר עד כה, כעת נחשף מידע חדש ולא מחמיא על משפחתה.

דיוויד לי ברוור, מי שמציג את עצמו כמורה הראשון לפיתוח קול של ביונסה (ואף מספר כי גר במרתף של המשפחה בתקופה בה עבד עבורה), חשף בספרו "Beyonce: Raising Genius", כי בית משפחת נואלס היה רווי מריבות קולניות ואווירה מתוחה בילדותה של ביונסה (36), כשבמרכזן חוסר הנאמנות של אביה וההפרעות האובססיביות מהן לדבריו סבלה טינה נואלס.

השיר "Pretty Hurts", שכתבה עבורה סיה, מקבל משמעות חזקה בהרבה, עם חשיפתו של ברוור. "הייתה לה אובססיה עם המשקל של ביונסה", טען המורה, והוסיף כי האם מינתה את עצמה למשטרת האוכל בבית והנהיגה בו משטר של טרור תזונתי. "היא הייתה ילדה קצת שמנמונת, ממש לא שמנה, אבל אמא שלה עדיין הייתה מעירה לה בלי סוף על מה שאכלה ואיך שהיא נראית", סיפר. "היא הכריחה אותה לעשות כפיפות בטן בכל לילה, כשהיא מזכירה לה כל הזמן איזה הקרבות תאלץ לעשות כשתהפוך לכוכבת".

ברוור חושף בספר גם תקרית מטרידה במיוחד, בה היה עד שלא מרצונו לשיחה טלפונית טעונה של אביה של ביונסה עם אחת מהמאהבות שלו. במנוסתו, נתקל בחתול הסיאמי של ביונסה. כשהצליח בסופו של דבר לחמוק מעיניו של מת'יו נואלס הזועף, הוא שמע אותו בועט בחתול תוך שהוא צועק כי הוא מכוער.

הספר "Beyonce: Raising Genius" יצא ברביעי בינואר וזמין לרכישה ברשת בשפה האנגלית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר