לקסוס ישראל מתחילה בשיווק הדור החדש של לקסוס LS, ספינת הדגל של היצרנית. ה-LS היא מכונית סדאן גדולה ויוקרתית המתחרה במיטב שיש לתעשיית הרכב להציע כמו מרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7 ועוד.
לדור החדש (חמישי במספר) בסיס גלגלים ומרכב ארוכים יותר שמסייעים לו ליצור פרופורציות ייחודיות למדי בקטגוריה, ובכלל נשען על עיצוב מאוד נועז ומלא נוכחות. יחידות התאורה הזוויותיות, סבכת שעון החול הענקית, פרופיל דמוי קופה ועוד מקנים לה הופעה ייחודית למדי. גם בתא הנוסעים ניתן לראות קווים פחות שגרתיים, אך כאן בלקסוס התמקדו בירידה לפרטים ואין ספור אפשרויות התאמה אישית, כול של דיפונים ועיטורים בעבודת יד.
הגרסה ההיברידית משלבת מנוע בנזין V6 אטמוספרי // צילום: לקסוס
היא מגיעה אלינו בשתי גרסאות – בנזין או היברידית. לגרסת בנזין (LS500) מנוע V6 כפול מגדשים חדש בנפח 3.5 ל' המפיק 417 כ"ס ו-61.2 קג"מ (0-100 ב-4.9 שניות, 10 היל'). הגרסה ההיברידית (LS500h) משלבת בין מנוע בנזין V6 אטמוספרי בנפח 3.5 ל' (299 כ"ס) למנוע חשמלי (179 כ"ס) המביאים להספק משולב של 359 כ"ס (0-100 ב-5.5 שניות, 10 היל'). בשני המקרים המכונית מגיעה עם מערכת הנעה כפולה כסטנדרט.
מערכת שמע משודרגת מבית מארק לוינסון עם 23 רמקולים // צילום: לקסוס
כיאה למכונית במעמדה היא מגיעה עם רשימת אבזור בלתי נגמרת הכוללת מתלים מתכווננים, וילונות צד חשמליים, מערכת טיהור אוויר, מושבים מתכווננים חשמלית מלפנים ומאחור הכוללים אוורור וחימום, מערכת עיסוי למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים ועוד. חבילת 'היי-פרמיום' תוסיף מערכת שמע משודרגת מבית מארק לוינסון עם 23 רמקולים, מושבים אחוריים בעלי מצב שכיבה, עיסוי למושבים האחוריים ועוד.
כל הגרסאות מגיעות עם מערך עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות הכולל אורות דרך אוטונומיים, התראה על עייפות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת קדם-תאונה הדורכת את מערכות הרכב במקרה של תאונה ועוד.
מערך עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות // צילום: לקסוס
המחיר מתחיל ב-795,000 שקלים לגרסה ההיברידית ברמת גימור 'פרמיום' (910,000 שקלים לחבילת 'היי-פרמיום'). גרסת הבנזין תעלה 970,000 שקלים לרמת גימור 'פרמיום' ותגיע עד 1,100,000 שקלים לרמת גימור 'היי-פרמיום'.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו