כדי להתחתן: נערת הזאב הסירה את השיער

ספטרה סספאן,שנכנסה לספר השיאים של גינס תחת התואר "הנערה השעירה בעולם", בסך הכל ביקשה להתחתן עם אהובה • לשם כך היא החליטה לעשות צעד משמעותי, ולהיות כלה כמו כולן

רוצה להתחתן כמו כל אדם. נטי לפני הסרת השיער // צילום: AsiaWire, פייסבוק

מה לא עושים בשביל חתונה? מוותרים על המון דברים מיוחדים – אפילו על התואר המפוקפק 'הנערה הכי שעירה בעולם'. ספטרה סספאן, שזכתה לכינוי נטי, הוכרה בעבר בתואר הלא מאוד מחמיא. אלא שלאחרונה היא קצצה את מחלפותיה ואפילו העלתה לאינסטגרם תמונה שלה מגולחת למשעי, וזאת כדי שהיא תוכל לממש את אהבתה לבחיר ליבה. 

סספאן, בת 17 מבנגקוק, סובלת מתסמונת היפרטריכוזיס – או תסמונת 'איש הזאב'. המצב הגנטי הנדיר הזה, שדווח עד כה בקרב 50 אנשים מאז ימי הביניים, גורמת לשיער לצמוח בצפיפות רבה על כל הגוף למעט כפות הידיים והרגליים. 

נטי, שסובלת מהתסמונת הזו, הוכרה בשנת 2010 כאישה השעירה ביותר בעולם. היא עברה טיפול בלייזר כדי להוריד את השיער מגופה, אולם מתברר כי התסמונת כל כך חזקה, עד שהטיפול כשל והשיער צמח שוב ושוב. כעת היא שוב הורידה מפניה ומגופה את כל השיער המיותר, והעלתה לאינסטגרם, שבו עוקבים אחריה אלפי גולשים מכל העולם, תמונה שלה נטולת שיער. 

בינינו - העיקר שאוהבים אותך ושאת אוהבת את עצמך. נטי עם בן זוגה // צילום: AsiaWire, פייסבוק

אביה, סמנרג, סיפר לכלי התקשורת כי בתו לא נרפאה מהתסמונת, אלא שהיא החליטה לספר את עצמה ולהוריד את השיער – כדי להתחתן. בפוסט מיוחד שהעלתה לרשת החברתית, נראית נטי מצולמת עם בן זוגה ולצד התמונה ישנו הכיתוב: "אתה לא רק אהבת חיי, אתה גם אהבתי היחידה". 

בני משפחתה מספרים כי נטי הותקפה בעבר על ידי אנשים רבים שרצו להשפיל אותה בגלל המראה היוצא דופן שלה, אך היא לקחה את העניין באופן ספורטיבי ולא נעלבה מההטרדות ושמות הגנאי. בראיון לספר השיאים של ג'ינס היא אמרה: "אני לא מרגישה אדם אחר, יש לי בבית הספר המון חברים. להיות שעירה עושה אותי פשוט מיוחדת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר