צפו: אאודי העיפה באוויר רכב משפחתי

משפחה עמדה עם רכבה בצד הדרך, כשלפתע התנגש בה רכב היוקרה בעוצמה • למרבה המזל האירוע הסתיים כמעט ללא נפגעים

רכב מסוג אאודי R8 (תמונת המחשה) // צילום: אי פי איי

הסרטון הזה הדהים גם את השוטרים: תיעוד של תאונת דרכים בבריטניה, במעורבות של רכב משפחתי ורכב יוקרה, רצה ברשת ומעוררת עניין רב, הן בשל כלי הרכב שמעורבם בה והן מכיוון שלמרבה ההפתעה התאונה נגמרה כמעט ללא נפגעים. 

מכונית ניסאן משפחתית שבה היו הורים ושלושה ילדים עמדה בצד הכביש בעיר ברדפורד במערב יורקשיר. לפתע, בזמן שהמשפחה התארגנה לנסיעה, הגיח רכב יוקרה מסוג אאודי R8, ששוויה בבריטניה 110 אלף פאונד (ככל הנראה למעלה ממיליון שקלים בישראל לאחר מיסים), ופגע בה בעוצמה. 

מכיוון שהרכב היוקרתי הינו נמוך במיוחד, הוא הרים בעוצמה את הרכב המשפחתי, שעף לגובה של כמטר ונזרק למדרכה. למרבה המזל, ההתנגשות יוצאת הדופן, הסתיימה בפציעה קלה של אחד הילדים. נהג האאודי יצא מהאירוע ללא פגע, אלא שלצערו רכב היוקרה ניזוק במהלך התאונה. "

"קיבלנו הודעה על תאונת דרכים ברחוב ת'ורנטון בברדפורד, שבמערב יורקשייר, שמעורבים בה שלושה ילדים", סיפר נהג אמבולנס שהגיע למקום. "הגענו למקום במהירות ולמרבה המזל לא היו הרוגים בתאונה. בדקנו את הילדים ואשפזנו אחד מהם לטיפול".

השוטרים, שקיבלו לידיהם את התיעוד ממצלמות האבטחה, נדהמו ממה שנגלה לעיניהם. עובד בחנות ברחוב סיפר על רגעי הדרמה.  "זה היה ערב השנה החדשה ועבדנו מאד קשה, היו הרבה לקוחות בחנות. פתאום שמענו התנגשות חזקה ומהרנו החוצה לראות מה קורה ולהגיש עזרה. למרבה המזל לא היו פצועים משמעותיים בתאונה זה היה ממש נס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר