בשיתוף ברק רום
וחווית ה”וואו” המפנקת שרציתם לייצר לעובדים שלכם הייתה למעשה עוד יום גיבוש שגרתי, לא ממש מעניין, ללא רגעי שיא, נטול הפתעות.. כזה שלמעשה יכולתם לארגן בקלות בעצמכם…
אז החלטנו לרכז כאן את כל הסימנים שיכולים להיות לעזר עבורכם בבחירת החברה המושלמת שתפיק לכם בדיוק את החוויה שדמיינתם בראש ואף יותר!
אז איך תדעו שזו החברה הנכונה?
- החברה מבקשת לברר מולכם מהו ההרכב המגדרי של העובדים, הגילאים, הסטטוס המשפחתי, אזור המגורים, וכמובן כמובן האם ישנן מטרות נוספות ליום הזה מעבר לחוויה עצמה?
- החברה מבקשת לדעת מהי כמות הצמחונים / טבעונים / נטולי גלוטן (היום לא רק צליאקים נמנעים מגלוטן. זה כבר נהפך לטרנד לאט לאט). חשוב מאוד לתת מענה לכולם ביום שכזה.
- נושא הכשרות- לא מספיק להגיד שיש צורך במנות כשרות. צריך להבין האם נדרש מהדרין ולהבין שגם שם יש דקויות. חברה טובה תדע לפרט את כל הכשרויות הקיימות. הכי נכון יהיה לחבר את איש הקשר מטעם חברת ההפקה לאדם בקבוצה שלכם שמבין בנושא. שיחה אחת יכולה להפוך את הנושא להרבה יותר פשוט ולחסוך אי נעימויות ביום עצמו.
- יש לשים לב שלחברת ההפקה יש בנוסף לביטוח צד ג’ גם אחריות מקצועית (שימו לב שאחריות מקצועית היא לא רק לייעוץ, הדרכה או סדנה לימודית).
- אם הפעילות מתוכננת להיערך בחוץ בתקופת החורף, כדאי לוודא שחברת ההפקה מספיק גמישה בכל הקשור לביטולים או דחייה של יום האירוע גם בהודעה של יומיים מראש ללא חיוב (זה מספיק זמן בשביל לדעת את מזג האוויר הצפוי), ובכלל תמיד טוב לדעת מהי מדיניות הביטולים של החברה.
- חשוב שתדעו מי עומד מאחורי החברה, מי הפנים של החברה. בסופו של דבר הוא השותף שלכם לדרך. … ישנן חברות שגם אם תנסו לא תצליחו להבין מי הבעלים / האחראי.
- חלק משמעותי מאוד ליום שכזה הוא גם ה build up לעובדים שצריך להיעשות כמה ימים/שבועות לפני. האם החברה עוזרת לכם בתהליך הזה? כמו למשל שליחת טיזרים שמעוררים את בלוטת הסקרנות והמתח לקראת היום, ועוד.
- הזיכרונות שאחרי .... כדאי לוודא שיהיו לכם תמונות וסרטונים מהיום הזה … אין כמו להתרפק על נוסטלגיה טובה ממרחק של זמן. חברה מקצועית תדאג לכסות את הנושא עבורכם ולא בהכרח תמיד בתוספת תשלום.
- בסיכום הדברים עם חברת ההפקות, לאחר שסגרתם ביחד את כל הפינות, מומלץ לעבור שוב עם חברת ההפקה על לוחות הזמנים של כל היום במפורט. יתברר לכם שהשלם לפעמים שונה מסך חלקיו.
- דבר אחרון שהוא די ברור, אבל מפאת חשיבותו נציין אותו כאן ….המלצות! המלצות! המלצות!…לוודא שקיים מגוון של המלצות מחברות שונות.
בהצלחה!
הכותב הינו יוסי ספינזי, מנכ”ל חברת OUTMIND
הפקות תוכן חווייתי, ימי גיבוש-סדנאות-הרצאות
בשיתוף ברק רום
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו