אמיר פחר ואופל ענבר שוב יחד

בני הזוג שהיו בכותרות בחודש האחרון בעקבות הגילוי של אופל על כך שבן זוגה מוסלמי שבו לבלות יחד

אופל ואמיר לפני הפרידה המתוקשרת // צילום: אינסטגרם // אופל ואמיר לפני הפרידה המתוקשרת // צילום: אינסטגרם

לאחר שאמיר פחר חשף במהלך התכנית "הישרדות" שהוא מוסלמי, הזוגיות שלו עם אופל ענבר הסתיימה. הסיפור לווה בסיקור תקשורתי ובפרסומים של אופל, של אביה ושל בן זוגה ברשתות החברתיות.

היום פורסם באתר "מאקו" כי השניים חזרו למרות הדברים הקשים שהוחלפו ביניהם. אופל טענה שאמיר לא שווה את המאבק לנצח את הפערים בין הדתות, אביה הבהיר שלא יהיה קשר בין בתו לבין מוסלמי ושיעשה הכל כדי שזה לא יקרה, אך היום כאמור אנחנו מבינים כי הדברים השתנו והשניים חזרו להיות יחד.

בכתבה שפורסמה לפני כחודש ב"ישראל היום", התראיינה אופל ענבר וסיפרה על השתלשלות הדברים, "פתחתי את הסרטון בשמחה, וקפאתי במקום. ראיתי אותו מתוודה שהוא נולד ביפו כמוסלמי בשם מוחמד. הייתי נסערת, חשבתי שכל הבניין שומע את פעימות הלב שלי. קיוויתי שמדובר בבדיחה. נכנסתי לאינסטגרם ולפייסבוק שלו, לראות אם יש שם רמזים. קראתי את כל הפוסטים, חיטטתי בתגובות, אבל לא מצאתי כלום שיעיד שהבחור שהכרתי שלושה שבועות קודם לכן ובו התאהבתי, הוא לא יהודי כפי שחשבתי". 

דרור ואופל ענבר // צילום: יהושע יוסף

אביה של ענבר התייחס גם הוא לקשר של בתו עם הצעיר המוסלמי ואמר בראיון לישראל היום: "הוא דיבר איתי, והשתדלתי להישאר רגוע. הבהרתי שלא יהיה קשר בין הבת שלי למוסלמי, ושאעשה הכל כדי שהם לא יהיו יחד. גם לי הוא אמר שאמא שלו יהודייה, אבל לא האמנתי. אפילו כיניתי אותו נוכל. כדי להלחיץ אותו ביקשתי שישלח את תעודת הזהות של אמא שלו, אבל הוא לא הגיב. הסיטואציה היתה מאוד קשה לי כאבא. הרי אופל לא היתה שם בכפייה, אלא מתוך רצון. הייתי בטוח שאני עומד לאבד אותה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר