אורנית הזמינה באוגוסט לגו בשווי 500 שקלים מהאתר BerlinBuy. היא המתינה לחבילה בסבלנות, אך במקום לקבל אותה קיבלה הודעה שהחבילה נמצאת ב"מחלקת הדוורים" של דואר ישראל בהרצליה. ייתכן שאכן היתה שם וייתכן שלא, בכל מקרה ההודעה הבאה היתה שהחבילה הלכה לאיבוד, נעלמה. אורנית פנתה מייד לפניות הציבור בדואר ישראל, באמצעות הדואר האלקטרוני, וקיבלה תשובה שאוששה את הממצא - הפריט אבד.
גם בעלה של אורנית פנה לדואר ישראל, אך הוא כלל לא קיבל תשובה. הקוראת שלנו, שלא הבינה מה היא אמורה לעשות, פנתה טלפונית לשירות הלקוחות של דואר ישראל, ולאחר שלא חזרו אליה הגישה אורנית תלונה באמצעות האתר של הדואר. הפעם היא קיבלה תשובה בדוא"ל מפניות הציבור בזו הלשון: "לצערנו, על אף חיפושים ובדיקה יסודית שנערכו, לא עלה בידינו לאתר עד כה את דברי הדואר שנשלחו אליך. ליתר ביטחון, בוצעה חסימה לפריט שבנדון ונרשמה בקשת איתור לכל תחנות מעבר פריטים רשומים בחברת דואר ישראל. על מנת לאפשר בירור מקיף, מוצע כי השולחים יפנו למינהל דואר המוצא, בבקשה לבירור גורל דבר הדואר לחקירה רשמית בין מנהלי הדואר. אין לנו אלא להבטיח כי נוסיף להשקיע מאמצים כדי לפעול לשיפור השירות הניתן ללקוחותינו. קבל נא התנצלות על כך שלא עלה בידינו לסייע בעניין זה".
מהתשובה הזו, שאורנית קיבלה מהדואר ב־16 באוקטובר, היא יכלה להבין שהוצא צו הסגרה ארצי לחבילה שלה, שפתחו בחקירה רחבה בין מנהלי הדואר ואולי גם עירבו גורמי ריגול בינלאומיים, אבל למרות כל ההצהרות הגדולות האלה לאורנית ובעלה כלל לא היה ברור - מה עושים עכשיו? יושבים ומחכים? יש משהו נוסף שאפשר לעשות? או שמא משלוח בדואר הוא מין הימור שלוקחים וצריך להשלים עם תוצאותיו כמו מהמרים בקזינו? בצר לה השיבה לאימייל שבו קיבלה את התשובה הבומבסטית בשאלה הרבה יותר פרוזאית: מה אני אמורה לעשות? על השאלה הזו התקשו למצוא תשובה בדואר.
אורנית פנתה כמובן לאתר שבו ביצעה את הרכישה בשאלה דומה: מה עושה מי שהזמין טובין, שילם טבין ותקילין, ולא קיבל תמורה? אך גם מהם לא הגיעה הישועה.
בצר לה, פנתה אורנית למדורנו, שפנה לדואר ישראל, שהפעיל את המנהלים, שקמו מהכיסאות וחיפשו פיזית במדפים ו... החבילה אותרה!
עם הבשורה הטובה זכינו גם להסבר: "לצערנו עקב תקלה טכנית, החבילה נקלטה בסוכנות במספר שגוי, ולכן אי אפשר היה לקבל נתונים לגבי מיקומה על המדף. לאחר חיפוש פיזי בין אלפי הפריטים במקום החבילה אותרה ונקלטה מחדש במספרה הנכון. שוחחנו עם הלקוחה והתנצלנו בפניה".
אנחנו עומדים לפני ימי המכירות של חודש נובמבר ואחריו ימי המכירות של סוף השנה. זוהי תקופה של משלוחים מסיביים מאוד. מדורנו מקווה לדווח על הצלחה גדולה בהגעת החבילות ליעדן.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו