לא ממתין לטיול: הכלב הנשיאותי הטיל מימיו באמצע חדר הישיבות

כלבו של הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון לא התרשם מהישיבה שהתקיימה בארמון האליזה והרגיש יותר מדי בנוח • "הנוכחות שלכם עוררה בכלב התנהגות חריגה" התנצל נשיא צרפת מול הנוכחים

התואר רשמי, הכלב פחות. נמו // צילום: רויטרס

חיות המחמד של מנהיגי העולם זוכים, מבלי שהם מודעים לכך, לתהילת עולם ולתנאים שרוב בני האנוש יכולים רק לחלום עליהם. בשבת האחרונה זכה נמו, כלב מעורב שמתהדר בתואר "חיית המחמד הראשונה של הרפובליקה הצרפתית", לעלות לכותרות ברחבי העולם – ולא מהסיבות הנכונות. 

ישיבה נשיאותית שנערכה בארמון האליזה נקטעה בגלל שהכלב הלברדור המעורב של הנשיא מקרון החליט שהוא לא יכול להמתין עד לטיול היומי והשתין בחדר הישיבות הנשיאותי בנוכחות אנשי ממשל וכמובן הנשיא מקרון עצמו, הרים את רגלו והטיל את מימיו על הארובה. הסצנה המשעשעת תועדה על ידי צוות הטלוויזיה שנכח בארמון. 

אומץ על ידי הזוג הנשיאות ממקלט לכלבים נטושים // צילום: רויטרס

הנשיא הנבוך הגיב במהירות ואמר כי זו הפעם הראשונה שנמו משתין בתוך הבית: "הנוכחות שלכם עוררה בכלב שלי התנהגות חריגה מאוד". לאחר מכן נמשכה הישיבה כאילו כלום לא קרה. 

יידרוש העלאה בתקציב האילוף? נמו עם מקרון ושר החוץ הגרמני // צילום: אי.אף.פי

זוהי אינה הפעם הראשונה בו הכלב הנשיאותי עולה לכותרות בגלל התנהגות שלא תואמת את המעמד שלו: בחודש אוגוסט האחרון, מספר ימים אחרי שמקרון ואשתו אימצו את הכלב ממקלט לחיות נטושות, התחכך הכלב ברגליו של סיגמר גבריאל, שר החוץ הגרמני שהגיע לביקור רשמי בצרפת בעת שביקר בארמון האליזה. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר