בני פליסיאן נעצר בחשד לתקיפה וגידול סמים

הצעיר ששמו נקשר בפרשת הרצח בברנוער חשוד שחנק רופאה בבית החולים תל השומר • בביתו נמצא ציוד לגידול מריחואנה

בני פליסיאן // צילום: יהושע יוסף // בני פליסיאן // צילום: יהושע יוסף

בני פליסיאן בן ה-23, שהיה קשור לפרשיית הבר נוער, נעצר לפני מספר ימים בחשד שתקף את אנשי הצוות הרפואי בבית החולים תל השומר, וחנק את אחת הרופאות. כעת החוקרים תפסו בביתו ציוד למעבדת הידרו עם שתילים.

הכל החל ביום שלישי שעבר, כאשר סמוך לשעה 22:00 בלילה, התקבל דיווח במשטרת מרחב דן על כך שצעיר שהגיע לקבלת טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר, החל להשתולל, לצעוק ולאיים, על אנשי הצוות הרפואי, ואף חנק את מנהלת המחלקה לאחר ששוחרר מהמחלקה בניגוד לרצונו. שוטרים של מרחב דן שהגיעו למקום, עצרו את פליסיאן והוא הועבר להמשך חקירה בתחנה לאחר שהוא גם החזיק ועישן סמים. שופט בית משפט השלום בתל אביב איתי הרמלין, האריך את מעצרו של פליסיאן בשלושה ימים וקבע כי נשקפת ממנו מסוכנות.

ביום חמישי חלה התפתחות בפרשה כאשר השוטרים הצליחו לאתר מעבדת הידרו אליה לטענתם הוא קשור ובחיפוש נמצאו כך לדברי המשטרה: "120 שתילים, מנורות, צנרת ומזגנים". ביום שישי הובא פליסיאן להארכת מעצר נוספת ונציג המשטרה רס"ב גיא קלדרון אמר בדיון: "במהלך ימי המעצר הוברר כי הוא (פליסיאן א.כ.) ואחר פתחו מעבדה לגידול סמים, הוא הוביל את המשטרה למעבדה ונתפסה מעבדה לגידול סמים". רס"ב קלדרון גם ציין כי פליסיאן קושר עצמו לתקיפת עובד הציבור ולעניין הסמים הוא שומר על זכות השתיקה.

פרקליטתו של פליסיאן, עו"ד אדוה ויצמן ביקשה מבית המשפט לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית והשופט שמאי בקר האריך את מעצרו בארבעה ימים וקבע כי הוא ייבדק בדיקה פסיכיאטרית ראשונית במהלך ימי מעצרו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר