חדשות טובות: יונית לוי מצפה לילד שלישי

לידיעת הצופים, מגישת החדשות של ערוץ 2 ובעלה עידו רוזנבלום מצפים • רוזנבלום צייץ בטוויטר: "3 זה ה־2 החדש" • לשניים ילד בן 4 וילדה בת שנתיים

מצפה בפעם השלישית. יונית לוי // צילום: חדשות 2 // מצפה בפעם השלישית. יונית לוי // צילום: חדשות 2

בשעה טובה: מגישת הטלוויזיה יונית לוי ובעלה, השחקן והמגיש עידו רוזנבלום מצפים לילד שלישי. כך שיתף היום (ראשון) רוזנבלום את עוקביו בציוץ בטוויטר, בו כתב: "3 זה ה־2 החדש". 

עבור לוי (40) זהו ההריון השלישי. השניים הפכו להורים לראשונה בחודש נובמבר 2013. בחודש דצמבר 2015 ילדה לוי את בתם השנייה. 


הציוץ של רוזנבלום בטוויטר // צילום מסך

לוי ורוזנבלום נחשבים לאחד הזוגות המסקרנים והיציבים ביותר בביצה. הם נישאו בחודש אוקטובר 2011 ושנתיים לאחר מכן נולד בנם הבכור, יונתן. לשידוך שלהם אחראית העיתונאית גל גבאי.


לוי ורוזנבלום לאחר לידת בתם השנייה // צילום: דנה אופז

ההריון הראשון של לוי התגלה בנסיבות פחות משמחות, לאחר שעברה תאונת דרכים קלה בדרכה לאולפני החדשות בנווה אילן. אחרי התאונה לוי פונתה לבית החולים ובתום סדרת בדיקות, שבה התגלה דבר ההריון, שוחררה. לאחרונה היא נעדרה שוב מהמסך למשך שבועיים וייתכן כי ההריון זו הסיבה. 

את החדשות ימשיך להגיש דני קושמרו ואליו תצטרף קרן מרציאנו, שבעצמה נמצאת בימים אלה בחופשת לידה. זוהי תקופה מסקרנת לחברת החדשות של ערוץ 2, שמשנה את פניה לקראת המעבר לשידור בשני אפיקים: 12 של קשת ו־13 של רשת. לקראת המעבר, הצפוי לצאת לפועל בתחילת נובמבר, עתיד אולפן החדשות לשנות את פניו. לקראת השינוי הצטלמה לוי לקמפיינים של הזכייניות השונות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר