שפנפנה של כבוד: ירושתה של אלמנת הפנר

ארבעה חדרי שינה, 5 חדרי אמבטיה ושטח כולל של 550 מטרים רבועים: זהו הנכס הנדל"ני שתקבל לידיה קריסטל האריס, שנישאה ליו הפנר ב-2012 • נוסף לבית העצום תשלשל לכיסה 5 מיליון דולר

צוחק מי שצוחק אחרון. האריס עם הפנר ב-2011 // צילום: אי.אף.פי

קריסטל האריס, נערת שער פלייבווי לחודש דצמבר 2009, אולי לא תודה בכך, אבל אפשר לומר שהבית והכספים שהיא עומדת לקבל יסייעו לה להתמודד עם האבל שפקד אותה עם מות בעלה, יו הפנר, בשבוע שעבר. מגזין הרכילות TMZ חשף כי הדוגמנית הבריטית לשעבר, שהתחתנה עם הפנר ב-2012, אמנם לא נכללת בצוואתו של מייסד פלייבוי לשעבר, אך היא דווקא כן תזכה לקבל לידיה את הווילה בה התגוררו בני הזוג אחרי שעברו מאחוזת פלייבוי המפורסמת.  

הנכס, המשתרע על פני 550 מטרים רבועים וששוויו מוערך בכ-7 מיליון דולר, יתווסף לסכום פעוט של כ-5 מיליון דולר שתקבל האריס, זאת בהתאם להסכם ממון שנחתם בין השניים בשנת 2013, שנה אחרי שהתחתנו באחוזת פלייבוי בהוליווד. האחוזה, השוכנת בלוס אנג'לס, כוללת לא פחות מארבעה חדרי שינה, חמישה חדרי אמבטיה וכמובן בריכת שחייה עצומה וסלון עצום. 

לא נכללה בירושת בעלה אבל לא תצא בידיים ריקות. הפנר והאריס // צילום: Getty Images

מי שכן ירשו את הונו של הפנר המנוח, שנאמד בכ-43 מיליון דולר, הם ארבעת ילדיו הבוגרים, אוניברסיטת דרום קליפורניה לקולנוע ומספר עמותות צדקה נוספות שהפנר תמך בהן עוד בחייו. מכל מקום, האלמנה קריסטל האריס, שהייתה אשתו השלישית של הפנר, לא נכללה בירושה של בעלה והיא "תאלץ" להסתפק בביתם של השניים ובסכום הצנוע של חמישה מיליון דולר. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר