רפי רפאלי הגיש תביעת נזיקין ולשון הרע נגד משטרת ישראל

אביה של בר רפאלי, שנעצר בביתו יחד עם חברו באוגוסט אשתקד, טוען כי השוטרים הפעילו עליהם אלימות קשה עד כדי שליפת אקדח ואיום בירי וגרמו להם לעגמת נפש

טוען להתנהלות בריונית מצד המשטרה. רפי רפאלי // צילום: יהושע יוסף // טוען להתנהלות בריונית מצד המשטרה. רפי רפאלי // צילום: יהושע יוסף

רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית בר רפאלי, הגיש הבוקר (שלישי) לבית משפט השלום בראשון לציון תביעת נזיקין ולשון הרע כנגד משטרת ישראל ואזרח שהתלווה לשוטרים שעצרו אותו, על סך 500 אלף שקלים.

רפאלי טוען בתביעתו "להתנהלות בריונית וחסרת תום לב מצד משטרת ישראל ושוטריה, אשר היו מעורבים במעצר שלו ושל חברו, עדי בן בסט, בביתו בהוד השרון בחודש אוגוסט 2016".

התביעה הוגשה באמצעות עורכי הדין אסף שובינסקי, אביאל פלינט ושקד שטורפר ממשרד עוה"ד יוסי לוי ושות'.        

התביעה מגיעה כארבעה חודשים לאחר שהפרקליטות החליטה לסגור את תיק החקירה כנגד רפאלי וחברו, אשר שהה באותו זמן בבית עם שני ילדיו הקטנים, בחשד להתנגדות למעצר ותקיפת השוטרות שהגיעו לבית המשפחה במהלך אותו יום.  

תזכורת וידאו - רפי רפאלי: שוטרים תקפו אותי באלימות | תזכורת וידאו - רפי רפאלי: שוטרים תקפו אותי באלימות

 

"פשטו על ביתו כאילו היה ראש ארגון פשע"

כפי שפורט בכתב התביעה, "המשטרה פשטה על ביתו של רפאלי באמצעות ארבע ניידות משטרה, משל מדובר בראש ארגון פשע, עיכבה אותו ללא כל זכות שבדין, הפעילה כלפיו אלימות קשה ובלתי מוצדקת, שהגיעה עד כדי שליפת אקדח ואיום בירי מול ילדיו ומול שכניו ועצרה אותו ואת בן בסט ללא כל עילה שבדין לכך, כאשר במכוון היא לקחה אותם לתחנת המשטרה כשהם יחפים".

עוד תכתב כי "בסופו של דבר, לאחר שהוצגו ראיות מוצקות בפני הפרקליטות, באמצעות צילומים ממצלמות האבטחה של המשפחה, הוחלט שלא להגיש כתב אישום נגד השניים והתיק נסגר. עם זאת, בעקבות החוויה הקשה שרפאלי ובן בסט עברו, עוגמת הנפש שנגרמה להם, הכאבים העזים בשל מעצרם והנזק שנגרם לרכוש הפרטי, הם החליטו לתבוע את משטרת ישראל והשוטרות שנכחו באירוע".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר