אחיו של זוהר ארגוב נעצר בחשד לשוד

בצלאל עורקבי חשוד כי איים על אישה בסכין וניסה לגנוב את כספה • לאחר מכן ניסה לגנוב ארנק של נהג משאית • עורקבי זוהה באמצעות קעקוע שעל גופו

במהלך חקירתו התברר כי עורקבי חשוד בעבירה נוספת // צילום אילוסטרציה: gettyimages

בני משפחתו של הזמר זוהר ארגוב ז"ל ממשיכים להסתבך: בצלאל עורקבי, אחיו של הזמר ארגוב ז"ל, נעצר אתמול (ראשון) בחשד שתוך זמן קצר לפני שבוע, איים בסכין על אדם וניסה לגנוב טלפון באזור ראשון לציון. מעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בראשון לציון בארבעה ימים.

לפני כשבוע, התקבל דיווח במשטרת ראשון לציון על כך שגבר שלף סכין ואמר לאדם שהיה לידו: "אם אתה לא רוצה להסתבך תביא לי 500 שקל ונצא החוצה", במשטרה החלו בחקירה אך לא הגיעו לפריצת דרך ממשית כעבור חמישה ימים התקבל דיווח על אדם, בן 56, שנתפס לאחר שניסה לגנוב כסף מדירה ועזב את המקום לאחר שאישה פתחה את הדלת ושאלה אותו למעשיו, ולאחר מכן הוא  הגיע למשאית שחנתה בקרבת מקום, נכנס לתוכה ופתח את הארנק של בעל המשאית שפרק סחורה. בשלב מסוים הבחינו בו עוברי אורח ותפסו אותו על חם עם הארנק של הנהג. שוטרי הסיור שהגיעו למקום עצרו אותו והוא הועבר להמשך חקירה בתחנה.

במהלך החקירה הוברר כי מדובר בבצלאל עורקבי, אחיו של הזמר המנוח זוהר ארגוב, המוכר היטב למשטרה מעבירות קודמות ועל  פי תיאור שמסר המתלונן שאויים על ידו מספר ימים קודם לכן כמו הקעקוע שיש על גופו הצליחו השוטרים לקשר אותו למקרה הראשון.

הבוקר הובא עורקבי להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, שם טען פרקליטו של עורקבי כי אומנם קיים חשד סביר, אך ניתן להסתפק בימי מעצר פחותים ממה שהמשטרה מבקשת. והשופט  איל באומגרט, האריך את מעצרו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר