חשד: התחזה לאיש מוסד וניצל מינית צעירה

החשוד הציג לה תיעוד מזויף וציין בפניה שהיא ב"הליך מיון לארגון" • בנוסף הוא חשוד שנטל ממנה כסף במרמה • המשטרה מייחסת לו עבירות של בעילה במרמה, התחזות לאחר וקבלת דבר במרמה

חשד: התחזה לאיש מוסד וניצל מינית צעירה // צילום: GettyImages // חשד: התחזה לאיש מוסד וניצל מינית צעירה // צילום: GettyImages

תושב רעננה בן 31 נעצר בידי משטרת מרחב השפלה בחשד כי התחזה לאורך שנים לאיש מוסד וניצל מינית צעירה. המשטרה בודקת האם יש קורבנות נוספים.

האיש נעצר לאחר שמקורב לצעירה שחשד בו שכר חוקר פרטי שפתח בחקירה לגילוי זהותו של החשוד. בעקבות הגילוי כי איננו משרת ולא קשור למוסד, ולאחר שהצעירה הבינה מהמידע כי נוצלה, הוחלט כאמור להגיש תלונה.

על פי התלונה, האיש הציג עצמו לפני שלוש שנים בפני הצעירה, אז חיילת טריה בצה"ל, כאיש מוסד לאחר שהציג בפניה תעודות מזויפות, ובין היתר הציע לה כי יעזור לה להתגייס לארגון.

על פי החשד, הוא הורה לה לבצע משימות שונות, "כדי לבחון התאמתה" והצעירה עשתה כדבריו. אלא שלמעשה כל השנים האחרונות, כך על פי התלונה, הוא כפה עליה יחסי מין במרבית המקרים לטענתה, תוך שביצע בה עבירות מין בחלק מהמקרים תוך שימוש באלימות.

הוא חשוד שאף הוציא ממנה כספים במירמה. המשטרה מייחסת לו עבירות של בעילה במירמה, התחזות לאחר, קבלת דבר במירמה ואף החזקת נשק שלא כדין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר