"אם הוא ייצא מהכלא - הוא יהרוג אותי"

לוחם MMA ששינה את שמו ל"מכונת מלחמה" הורשע ב־29 סעיפים של תקיפה והתעללות מינית בחברתו לשעבר, כוכבת פורנו המכונה כריסטי מאק • העונש: הוא לא ייצא מהכלא לפני גיל 71

צילום: מתוך טוויטר // בני הזוג בימים טובים יותר

בני הזוג בימים טובים יותר // צילום: מתוך טוויטר
בני הזוג בימים טובים יותר // צילום: מתוך טוויטר

בני הזוג בימים טובים יותר // צילום: מתוך טוויטר

לוחם MMA (אמנויות לחימה משולבות) לשעבר, ששינה את שמו באופן חוקי לשם "מכונת מלחמה" נידון למאסר עולם בגין חטיפה ותקיפה מינית של כוכבת פורנו, חברתו לשעבר המכונה כריסטי מאק.

ג'ונתן קופנהבר, שנלחם ב־19 קרבות MMA, קיבל עונש מאסר עולם עם אפשרות לשחרור רק אחרי 36 שנה - כלומר, בן ה-35 יוכל לצאת מהכלא רק כשיהיה בן 71.

הוא הורשע לפני כשלושה חודשים ב-29 מתוך 34 סעיפי אישום, שכללו פשעים נוראים כלפי חברתו לשעבר, מאק, ואף איים לרצוח אותה בעת שתקף אותה. העבירות הקשות נעשו בשנת 2014.


כריסטי מאק לאחר התקיפה

 

מביע חרטה

מאק, ששמה המלא הוא כריסטין מקינדיי, אמרה בדמעות לשופטת אליסה קדיש שהיא עדיין חוששת לחייה במידה וקופנהייבר יצא מבית הכלא.

"אני יודעת שכשהוא ייצא החוצה, הוא יהרוג אותי", אמרה, תוך שהיא מוסרת את הצהרתה לשופטת. כמו כן, בהצהרתו של הלוחם המיומן והעבריין המורשע הוא אמר שהוא מתחרט על הכל.

"אין יום שבו אני לא מתחרט ברצינות על כל הדברים שעשיתי. הייתי אדם מאוד אבוד, מאוד ריק", אמר קופנהבר בהצהרתו.

 

מכונת מלחמה וכוכבת הפורנו // צילום: מתוך טוויטר

 

"ישו הוא אמיתי"

"משהו לא בסדר עם הראש שלי. פשוט וקל. אני יודע את זה הרבה זמן ואני שנאתי את זה. שנאתי את הדרך שבה אני חושב", הוסיף.

יליד קליפורניה האשים את החרדה, הדיכאון והחמלה העצמית בבעיותיו. עוד טען קופנהייבר כי הוא אדם שונה עכשיו, ואמר שהוא מצא את אלוהים לאחר שקרא שני ספרים של הסופר לי סטרובל, שמטרתו להוכיח מדעית ש"ישו הוא אמיתי".


"מכונת מלחמה" בבית המשפט // צילום: אי.פי

 

"מקווה שתסלחי לי"

לאחר שהוא הורשע בחודש מארס, מכונת מלחמה התחנן בפני מאק שתמחל לו, "אני מצטער על האיש שהייתי, אני מצטער על שפגעתי בך. יום אחד, כשיחלוף מספיק זמן, וכאשר הפצעים שלך יחלימו לגמרי", כתבה לה.

"אני מקווה שתכתבי לי, או אולי אפילו תבקרי אותי, כדי שאוכל להתנצל לגמרי, כדי שאוכל לספר לך על כל התובנות שלי ביחס לאלוהים, לעולם לא אפסיק להתפלל למענך", הוסיף במכתב.

לפני הכרעת הדין, כשהורשע, כתב לוחם ה-MMA לשעבר כי "אין לי דבר מלבד שמחה בפנים, אפילו עכשיו, כשאני בטוח שאקבל מאסר עולם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר