קופיקס מתרחבת: תפתח סניפים בעולם

רשת הקפה חברה לקבוצת משקיעים במטרה להרחיב את פעילותה בעולם • ההערכה: שני סניפים ראשונים באירופה - בשנה הבאה

קופיקס ראשל"צ // צילום (ארכיון): קוקו // קופיקס ראשל"צ // צילום (ארכיון): קוקו

קפה בשישה שקלים בכל העולם? רשת "קופיקס" (אורבן קופיקס), הודיעה היום (רביעי) על חבירה לקבוצת משקיעים והקמת חברת החזקות לצורך פיתוח והקמה של רשתות בתי קפה "קופיקס" ברחבי העולם.

הרשת שהקימה לראשונה סניפים מחוץ לגבולות ישראל באוקטובר האחרון, חתמה על הסכם עם קבוצת המשקיעים בהובלת סאטש מלווני, מיכאיל פצ'רסקי וגריגורי פצ'רסקי, עמם חתמה קופיקס בעבר על הסכם לפתיחת סניפי קופיקס ברוסיה. על פי התוכנית הראשונית לפיתוח פעילות המיזם במהלך שנת 2017 תחל הקמת התשתיות לשם פעילות המיזם. בשנת 2018 צפויה התחלת פעילות בשתי מדינות באירופה. בשנים 2019 עד 2021 צפויה התחלת פעילות בשמונה מדינות נוספות.

 

פעיל כבר במוסקבה

אורבן קופיקס והמשקיעים יקימו חברת אחזקות באמצעותה תנוהל פעילות המיזם כאשר אורבן קופיקס תחזיק ב-30% מהון המניות ללא השקעה כספית מצידה, והמשקיעים יחזיקו ב-70% מהון המניות של חברת האחזקות. חברת האחזקות, בעלת זכויות השימוש הבלעדיות בשם ובסימן המסחר cofix תקים לבד או יחד עם שותפים חברת בת בכל מדינה בה יוחלט לפעול במסגרת המיזם.

באמצעות חברת האחזקות תנוהל הפעילות במדינה הרלוונטית בפורמט פעילות הדומה לפעילות בתי הקפה של אורבן קופיקס בישראל. פריצתה הבינלאומית הראשונה של קופיקס החלה ברוסיה במאי 2016 בשותפות עם קבוצת המשקיעים עמה חתמה היום על הסכם.

כיום פועלים שישה בתי קפה של הרשת במוסקבה, מתוכם שניים בהפעלה עצמית וארבעה מופעלים על ידי זכיינים. בנוסף, נחתמו 17 הסכמים לפתיחת סניפים על ידי זכיינים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר