כוכבת פורנו טוענת: "אני בהריון מהראפר דרייק"

הראפר המפורסם דרייק נקלע לפרשה עם כוכבת פורנו, שטוענת כי היא בחודש הרביעי של הריונה ממנו • הזמר מכחיש

סופי ברוסקס // צילום: פייסבוק

אחד מהראפרים המפורסמים בעולם בשנים האחרונות הוא ללא ספק דרייק. הראפר, שגדל כיהודי, מדגיש בחלק מהקליפים שלו את זהותו היהודית ואף מציג את עצמו עם חבריו בבית כנסת ובאירועים משפחתיים בילדותו בקנדה. לאחרונה, הזמר המפורסם הסתבך בפרשה בה מעורבת כוכבת סרטים למבוגרים. שחקנית הפורנו סופי ברוסקס טוענת כי בעקבות קשר מיני שניהלה עם הזמר, היא נכנסה להריון.

סופי ברוסקס // צילום: פייסבוק

הדיווח הראשון פורסם באתר הרכילות TMZ, בו דווח כי השחקנית אף שכרה שני עורכי דין בכירים מניו יורק בכדי לנהל את המאבק מול דרייק במטרה להוכיח את הטענה שהוא האחראי על ההיריון שלה.

על פי הפרסומים באתרים השונים בארצות הברית, הצעירה נמצאת בחודש הרביעי להריונה. ההשערות בנוגע לחודש ההיריון בו נמצאת שחקנית הפורנו מתחזקות לנוכח העובדה שהשניים נראו ביחד לפני כארבעה חודשים במסעדה באמסטרדם.

מזל טוב? דרייק // צילום: אי.אף.פי

השחקנית ההריונית טוענת כי יש בידיה הוכחה לעובדה שדרייק הוא האב. "יש לי התכתבות שמוכיחה את הטענות שלי" טענה ברוסקס. על פי הפרסומים באתרים השונים בארצות הברית נטען כי דרייק שלח לברוסקס "אני רוצה שתעשי הפלה" בתגובה ענתה לו שאינה יכולה להרוג את התינוק שלה", דרייק שזעם על התשובה של הצעירה ענה לה בכעס "את יודעת בדיוק מה את עושה, את רוצה לקבל כסף".

דוברו של דרייק פרסם הודעה בה הוא טוען כי "אם הדברים נכונים, למרות שהם לא, דרייק יקח אחריות על דבריו. לאישה הזאת יש רקע שנוי במחלוקת והיא ניהלה מספר מערכות יחסים לאחרונה. אנחנו מבינים שיש לה בעיות להיכנס לארצות הברית והיא לא הראשונה שמגיעה אלינו עם טענות מסוג זה". דרייק כמובן מכחיש את הטענות של סופי ברוסקס

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר