חברת אגד בולטת באי ביצוע נסיעות בזמן - פי שלושה יותר משאר החברות ברבעון הראשון של השנה. כך עולה מנתונים שנאספו על ידי היישומון של ארגון "15 דקות" לבקרה על התחבורה הציבורית בישראל.
מלבד הטענות הרבות על איחורים, נרשם מספר רב של תלונות על התופעה של אי־עצירת אוטובוסים לנוסעים הממתינים בתחנה.
מאגד נמסר כי ענף התחבורה ואגד בתוכו מתמודדים עם מחסור הולך וגדל של אלפי נהגים ופגיעה במקצוע הנהיגה. "אגד זיהה שירות לקוי בחלק מהקווים שמופעלים באמצעות חברות אחרות עבור אגד, והקצה נהגים לטובת העניין. באגד מאמינים ששינויים אלו יביאו לשיפור מיידי", לשון התגובה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו