תוכן בשיתוף מסחרי
כיום, כולנו מחפשים כל דבר כמעט במנוע החיפוש של גוגל. מתי דפדפתם לאחרונה בספר טלפונים על מנת לאתר מספר טלפון כלשהו? איך אתם קובעים תור בקופת החולים? היכן אתם מחפשים דירה להשכרה וכיצד אתם מנהלים את חשבון הבנק? הרשו לנו לנחש שרוב הפעולות הללו מתנהלות באמצעות רשת האינטרנט על ידי חיפוש בגוגל.
קידום ממומן בגוגל - המקום הנכון להשקיע
כיום מבצעים 95% מהגולשים את החיפושים שלהם ברשת תוך שימוש במנוע החיפוש של גוגל. אין עוד מנוע חיפוש שהצליח להגיע אי פעם לשליטה מונופולית שכזו על אופני החיפוש של הגולשים באינטרנט. כידוע מדובר במיליארדים של גולשים מכל רחבי העולם אשר אלו משתמשים בו זמנית באותו מנוע חיפוש.
המחלקה לקידום ממומן בגוגל חושפת את האתר שלכם בצורה המיטבית ביותר בעלויות שאתם קובעים מראש, לקהל המטרה המדויק שלכם ברשת האינטרנט.
איך זה עובד?
קידום ממומן כך עושים זאת, המחלקה לקידום ממומן מפרסמת עבור הלקוחות שלה מודעות שונות שמופיעות בגוגל ובכל פעם שגולש מקליק מילות חיפוש הקשורים לתחום העיסוק שלנו כמו לדוגמא, אם אנחנו מציעים עבודות נגרות והקמנו אתר, וחלק ממילות החיפוש יהיו נגר, ארון, מיטה, וכו’ , הרי שבכל פעם שמישהו יחפש נגר ויקליד את המילים הללו, תופיע המודעה שלכם.
מה שיפה בשיטה הזו של גוגל הוא שאתם לא משלמים בעבור פרסום המודעה, אלא רק כאשר לחצו ונכנסו לאתר שלכם, או אז תחויבו בתשלום. התשלום הוא לפי הקלקות.
מפרסמים בהתאם לתקציב
אם בחרתם בקידום ממומן אתם יכולים להחליט מראש כמה אתם מוכנים לשלם ליום על הקלקות, וכך המודעה תופיע בכל יום עד שתגיעו לגבול של התקציב היומי אותה קבעתם מראש.
באופן כזה יש לכם שליטה מלאה על ההוצאות עבור הפרסום והוא מצליח לחשוף אתכם יותר מכל פרסום אחר.
המאמר נכתב ע”י next-site
תוכן בשיתוף מסחרי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו