חשד: "אחד מהם חבט בו באמצעות לבנה בראשו"

שני בגירים ושני קטינים נחקרו בחשד שהכו תלמיד תיכון בדרום • מעצרם של שניים מהם הוארך • המשטרה: "ננקוט ביד קשה"

"אחד מהם חבט בו באמצעות לבנה בראשו" // צילום: דודו גרינשפן // "אחד מהם חבט בו באמצעות לבנה בראשו" // צילום: דודו גרינשפן

מקרה נוסף של אלימות קשה בבית ספר בדרום. ארבעה צעירים נעצרו בתחילת השבוע לאחר שעל פי החשד היכו תלמיד אחר הלומד עמם בבית הספר במועצה האזורית שער הנגב. התלמיד שהוכה בראשו נזקק לטיפול רפואי.

ארבעת החשודים נכלאו אמש והובאו היום (שני) בפני בית המשפט. מעצרם של שניים מהם הוארך ביממה נוספת. החשודים הנוספים שוחררו בתנאים מגבילים.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת נסיבות האירוע. מהחקירה עלה כי ארבעת הצעירים החשודים, תלמידי בית הספר שחלקם קטינים, תקפו את הקורבן. בשלב מסוים חבט בו אחד מהם באמצעות לבנה בראשו. התלמיד המותקף פונה לטיפול רפואי בבית החולים ופעילות המשטרה הביאה למעצרם של ארבעת החשודים במעשה.

 

עוד באתר:

 

נתניהו נאם בכנס השנתי של השדולה הפרו ישראלית איפא"ק

 

שני הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ, "לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו בשטח"

 

"מועדון קרב" - גרסת בית ספר תיכון בבאר שבע

 

כך הכניס דאעש את התושבים לפאניקה

 

החשודים הועברו לחקירה, שם הכחישו בתחילה את החשדות המיוחסים להם. תוך המשך החקירה חזרו בהם וקשרו עצמם לחשדות בנוגע לתקיפתו של הקורבן.

בתום חקירתם אמש, ארבעת החשודים נכלאו והובאו היום בפני בית המשפט, שהאריך את מעצרם של שני החשודים הבגירים מבין הארבעה, ואת הקטינים שיחרר בתנאים מגבילים של מעצר וערבויות כספיות.

במשטרה התייחסו לאירוע ומסרו כי מדובר באירוע חמור שיכל בנקל להסתיים בתוצאה חמורה יותר.

עוד נמסר מהמשטרה כי "אנו עוסקים רבות יחד עם גורמי המקצוע ברשויות וגורמי החינוך השונים לאורך השנה במטרה למגר תופעה זאת של אלימות. מנגד, במקרים שכאלו, לאחר מעשה, אנו ננקוט ביד נוקשה במטרה למצות את הדין עם הצעירים שיבחרו בדרך של שימוש בכוח".

המקרה מצטרף לאירוע אלימות נוסף שנחשף הבוקר של סרטון שדלף לרשת וחשף טרנד חדש ואלים בבית הספר מקיף ז' בבאר שבע. בסרטון נראים ארבעה תלמידים נלחמים אחד בשנים בידיים חשופות באחת מכיתות הלימוד שהוסבה לזירת קרבות מאולתרת. חבריהם של התלמידים מריעים מסביב ואף מהמרים על "המנצח". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר