מרוויחה 15 אלף דולר מפוסט באינסטגרם

לסיינה ארפ יש מעל ל-1.2 מיליון עוקבים • כעת היא מסבירה איך אפשר לעשות כסף ברשת • וגם: הטיפים שלה לעמוד משגשג

הפכה את התחביב למקצוע // אינסטגרם // הפכה את התחביב למקצוע // אינסטגרם

למרות שהיא רק בת 22, לסיינה ארפ האוסטרלית יש כבר מעל ל-1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם. כוכב הרשת מפתחת קריירה מרשימה ברשתות החברתיות, על סמך המודל המוכר של תמונות בבגד ים בנופים אקזוטיים משתנים. כעת היא חושפת את ההצלחה מאחוריי החשבון המשגשג שלה, ומספרת כי כל פוסט פרסומי שהיא מעלה מזכה אותה בלא פחות מ-15 אלף דולרים.

עבור סיינה, כל סיפור האינסטגרם התחיל כמקום בו היא יכולה לשתף את הרגשות שלה, אך במהרה זכתה לפופולאריות גדולה והפכה למעצמה אינטרנטית. היא מכנה את הסיבות לסניקה שלה כ"תזמון, מזל ותשוקה". "אינסטגרם נתנה לי מקום לשתף את הרגשות שלי - אין דבר גרוע יותר מלשמור את הרגשות שלך לעצמך", אמרה ארפ. 


תזמון, מזל ותשוקה. לא שכחת משהו? // אינסטגרם

"העוקבים שלי מקבלים את הפתיחות שלי בנוגע לרגשות שלי", הוסיפה הכוכבת. "לפני שלוש שנים פנתה אליי סוכנות שרצתה לנהל אותי וטענה שאני יכולה להרוויח כסף מהאינסטגרם שלי. התגובה שלי הייתה 'מה? באמת? אני יכולה לקבל כסף על זה?'". סיינה מפרסמת רק מוצרים ומותגים שבהם השתמשה בעצמה, ואמרה שהיא מגבילה את עצמה כי זה מעצים את המותג האישי שלה. 

יש לארפ גם חוזה עם מותג של בגדי יוגה, בעקבות צילומי היוגה על החוף שהיא נוהגת להעלות. סיינה גם משתפת את עוקביה בהצלחה שלה וחולקת איתם עצות ליצירת עמוד האינסטגרם המושלם. "התמונות שלך חייבות להיות ברורות", מכריזה ארפ. "אם התמונות לא נקיות וחדות, הם יהיו הרבה פחות מעניינות ויימשכו את הגולשים. לפעמים זה רק עניין של לחכות לפוקוס של המצלמה ורק אז ללחות על צילום". 


התמונות חייבות להיות חדות // אינסטגרם

ארפ לא משתמשת בפילטרים בתמונות שלה ומאמינה כי תמונה טבעית תמיד עדיפה. "צריך לזכור שלמרות שהפילטרים נותנים לפעמים גוון נהדר, זה לא קסם. אם אתה לא אוהב את התמונות ה'רגילות', נסה לערוך בצורה עדינה את הבהירות. בנוסף, בגדי ים תמיד גורמים לעמוד להיות מעניין. אם תעלו תמונה בבגד ים ולאחר מכן תמונה של חוף או נוף טרופי זה יעשה טוב לעמוד שלכם. שמרו על כל התמונות שלכם בהירות וצבעוניות. תמיד תתייגו אנשים והתייחסו לרשת כאל 'קהילה'".


ככה עושים כסף מהאינסטגרם // אינסטגרם


הטיפים לקריירה משגשגת ברשת // אינסטגרם

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר