ארבעה חוקי דייטים שהגיע הזמן לשבור // צילום: gettyimages // ארבעה חוקי דייטים שהגיע הזמן לשבור

לא להשתכר בדייט ראשון: 5 חוקים שצריך לבטל

חוקי הדייטים שרובנו פועלות על פיהם, יכולים במידה מסוימת אפילו לחבל לנו באירוע • חמישה כללים שהגיע הזמן לשבור

כשמדובר באהבה, החוקים הם שאין חוקים. ובכל זאת, כשמדובר בדייטים, נדמה שלהמון בנות יש המון חוקים. אתן לא חושבות שהגיע הזמן לשחרר קצת? לפניכן ארבעה חוקים שאני מוכנה להתערב שכל אחת מכן מקיימת לפחות שניים מתוכם.
ואני כאן כדי להגיד: מספיק עם זה.

1. לא לאכול בדייט

סקיני ביצ'ז זה כל כך 2004. בימינו, כשביונסה וקים קרדשיאן מכתיבות מה זה סקסי, "בוטילישס" זו מילה במילון, ואסתי גינזבורג תוקעת סטייק בפרסומת, הכי לגיטימי, ואפילו די מתבקש - לאכול בדייט. קודם כל, אוכל זה אושר, ודייט זה מלחיץ, אז אם אפשר להקל על החוויה באמצעות משהו מטוגן או שומני, אז למה לא. דבר שני, לא לדפוק חשבון בנושאי קלוריות זה סופר סקסי וכל גבר ישמח לראות אישה שאוהבת לאכול. ומי שלא, את באמת תרצי לצאת איתו לדייט שני? ושלישי? ורביעי? את תרעבי לנצח!

2. לא להיכנס למיטה על הפעם הראשונה

יש ספר שנקרא, בתרגום חופשי, "זה בסדר לשכב איתו על הדייט הראשון" (נשבעת לכם!) והמחבר של הספר פותח וכותב:

"תסמכו עליי בקשר לזה: אף גבר בהיסטוריה של המין האנושי מעולם לא אמר: 'היא מצחיקה, היא חמודה, היה לי ממש כיף איתה, אבל זה לא יכול לעבוד כי שכבנו'."

ובמילים אחרות: אם את מוצאת חן בעיניו, זה לא משנה מתי תכנסו למיטה. כמובן שכל אחת צריכה להיכנס למיטה עם גבר אך ורק כשהיא מעוניינת בכך ומרגישה בטוחה, אבל אם אתן עוצרות את עצמכן מלקפוץ על מישהו רק כי זה הדייט הראשון -שחררו. זה לא מה שיקבע אם יהיה דייט שני או לא. והמסקנה הכי חשובה מכל הסיפור הזה - תמיד תגלחו את מה שצריך לפני דייט ראשון, כי אף פעם אי אפשר לדעת איך הוא יגמר.

3. לא להזכיר את האקס

ברור שאת יכולה להזכיר את האקס! לא לחפור עליו, לא לבכות בגללו, לא לספר כמה הוא מדהים כל הזמן, אבל לגמרי יכולה להזכיר אותו. למה? כי את צריכה להיות את. אמיתית, כנה, זורמת. ואם היית במערכת יחסים ארוכה, מן הסתם היא חלק משמעותי ממי שאת והכי לגיטימי שתדברי עליה. וגם שהדייט שלך ידבר על האקסית שלו, בוודאי. אפשר ללמוד הרבה על בן אדם מאיך שהוא מדבר על האקסים שלו.

4. לא להשתכר 

איזה חוק מטופש. למה לא להשתכר בדייט? אני לא אומרת שתורידי עכשיו צ'ייסרים של וודקה כאילו את צ'רלי שין, אבל את בדייט ובאת ליהנות, ואם מה שעוזר לך להשתחרר זה לאבד קצת את הראש לכי על זה. אבל! רק בתנאי שאת מכירה את הגבולות שלך מספיק טוב ויודעת מתי לעצור. כי הדרך מלהיות שיכורה חמודה ועד להקיא בסמטה בחוץ כשהוא מחזיק לך את השיער קצרה מאוד. ודרך אגב, אם הדייט לא מוצלח - זו אפילו חובה שלך להשתכר. רק אומרת...

5. לא לשלם את החשבון

יש לי הצעה מהפכנית. במקום לשחק אותה שולפת את הארנק, אשכרה תתעקשי לשלם. כן, קראתן נכון. תשלמי את על הדייט הראשון. אם הוא מוצא חן בעינייך כמובן. תחשבו איזה מגניב זה, בחורה שעומדת על שלה ומתעקשת לשלם על הדייט. זה מראה שהיא עצמאית, חזקה, בטוחה בעצמה, זה יוצא דופן וסקסי ומפתיע, ובטוח ישמח את הגבר ויגרום לו לרצות אתכן אפילו יותר ממה שהוא כבר רוצה. ואני בטוחה שהוא רוצה. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו