מותק, המוצרים התחפשו

גם חברות המזון והיצרנים השונים משנסים מותניים, מגייסים מהנדסי מזון ומהנדסי מוצר, ותורמים את חלקם לשמחת החג

סבוני מקרון, ללין 40 ש' // סבוני מקרון, ללין 40 ש'

רובנו כבר התחמשנו בתחפושות לילדים - ואולי גם לעצמנו. גם חברות המזון והיצרנים השונים משנסים מותניים, מגייסים מהנדסי מזון ומהנדסי מוצר, ותורמים את חלקם לשמחת החג. 

אסם, למשל, החליטה לחפש את אחד ממוצרי הדגל שלה כך שייראה כמו מוצר דגל אחר: במבה בצורה בייגלה. לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים, "אנו מאמינים כי הבמבה שהתחפשה תשמח את הילדים לקראת פורים ותהיה פריט מבוקש במשלוחי המנות". גם ב"בייגל בייגל" השיקו כמעט באותו זמן תחפושת חדשה למוצר המוכר, בדמות בייגלה בצורת רולים חלולים (ויש שיגידו שהם מזכירים את צורתה של הבמבה). בחברה מבטיחים הפתעות נוספות.

ולמי שחושב שהטרנד מוגבל לשבוע החגיגי שלפנינו, האמת היא שנראה שהמוצרים המחופשים הם כאן כדי להישאר כל השנה. "הצרכן מוכן לקבל עיצוב נועז, יצירתי ויוצא דופן, ומבין שהוא תורם משמעותית לחלל הבית", מציינת מעצבת הפנים ורד שני. רהיטי דורון, לדוגמה, הוציאו שעון קיר לחדרי ילדים שנראה כמו טאבלט - וזו רק אחת מתוך כמה דוגמאות חגיגיות וצבעוניות שתמצאו כאן. חג שמח!

מותק,  המוצרים  התחפשו

מתלה בגדים בצורת גפרורים, הביטאט 3,900 ש'

רמקול אלחוטי בצורת פלאסק, iStore - 260 ש'

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר