פלוס גם בבריאות? הכירו את המשקה החדש של קוקה קולה

החל מהחודש הבא יושק ביפן המשקה "קוקה קולה פלוס", שלא רק שלא מכיל סוכר וקלוריות, אלא גם מכיל רכיבים תזונתיים, שלטענת החברה, יעזרו לבריאותנו

"קוקה קולה פלוס" // צילום מסך // "קוקה קולה פלוס" // צילום מסך

שוק המזון והמשקאות ביפן עובר שינויים רבים בשנים האחרונות, ומי שזיהתה זאת היא חברת "קוקה קולה", אחד המותגים החזקים בעולם. לפי כלי תקשורת במזרח הרחוק תשיק החברה בסוף חודש מארס ביפן משקה בשם "קוקה קולה פלוס". לטענת החברה, לא רק שהוא לא יזיק לבריאות, אלא אף יכול לעזור לה. חשוב לציין כי המותג הושק כבר לפני כמה שנים, אך הורד מהמדפים.

 

בניגוד למשקאות הדיאט הקודמים של החברה, שכללו כמות פחותה של סוכר וקלוריות לעומת משקה הדגל של החברה, עושה החברה צעד נוסף קדימה. לטענתה, המשקה החדש אותו היא משווקת, "קוקה קולה פלוס", עשוי לשפר את בריאותכם. בנוסף לכך שהוא ללא קלוריות וסוכר כלל, כל בקבוק של "קוקה קולה פלוס" מכיל חמישה גרמים של חומר בשם דקסטרין, המשמש כתוסף מזון ועוד סיבים תזונתיים רבים.

 

ענקית המשקאות טוענת כי שתיית בקבוק אחד של המשקה בכל יום יחד עם הארוחה, תפחית את ספיגת השומן בגוף בעקבות הארוחה. על פי החברה, הערכים התזונתיים הנמצאים ב"קוקה קולה פלוס" יעילים במיוחד לאנשים מעל גיל 40. למרות זאת, קוקה קולה נמנעת מלהגדיר את המשקה כמשקה בריאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר