5 טיפים שיעזרו לך לגרום לו לרצות אותך

עם השנים האהבה קצת נדחקת והופכת אוטומטית • הפרפרים והריגושים של ההתחלה נעלמים בשגרה • כך תחזירי את האהבה לקשר

גחלת האהבה, צילום: Gettyimages

את בזוגיות. מצד אחד, מצאת אהבה, מצד שני, כבר אין את החיזור, הפרפרים, הכל פתאום על אוטומט, מובן מאליו, רגיל. את קצת מתגעגעת לפרפרים, לחיזור ולימים שבן הזוג רצה אותך בטירוף והרגשת את זה בכל הגוף.

אל חשש, כמה דברים קטנים מצידך יכולים לגרום לו לרצות אותך שוב כמו פעם. את אפילו לא צריכה לעשות את כולם, למרות שתהני מהם, מבטיחה.

 

1. תפנקי אותו בארוחת ערב רומנטית וסקסית כמובן

הדרך לליבו של גבר עוברת דרך הקיבה שלו. כן, מה לעשות, גברים הם מכונות די פשוטות לתפעול, ואוכל תמיד גורם להם לאהוב אותנו קצת יותר.

אז בין אם את מבשלת לו בקבוע (אז כנראה שהוא כבר התרגל המעצבן) ובין אם לא, תפני ערב אחד בשבוע, תודיעי לו להגיע הביתה בשעה מסוימת ותחכי לו עם ארוחה רומנטית. תלכי עם הקיטש עד הסוף. תסדרי את השולחן יפה, תדליקי נרות, שימי מוסיקה ברקע. עצה קטנה ממני - אולי כדאי לכם לאכול בעירום. זה משעשע ומחרמן בו זמנית.

למבשלות מבינכן, תבשלו משהו חדש שאף פעם לא הכנתן. ולמאותגרות בישול, תוכלו להזמין חברה שתעזור לכן לפני (ותדע ללכת בזמן) או שפשוט תעשו מה שאתן יכולות (אבל להכין חביתה לא נחשב). גם אם לא יצא הכי טעים, הגברים עדיין יעריכו את המחווה וירצו לקפוץ עליכן בסוף הארוחה ואולי אפילו כבר באמצע.

 

2. תגרמי לו להרגיש נחשק

גברים הם מכונות די פשוטות לתפעול, כבר אמרתי? כדי להיות נחשקת, את צריכה שהגבר שלך ירגיש נחשק. נכון שאנחנו רגילות שהגברים הם אלה שמחזרים אחרינו, אבל ברגע שאנחנו כבר בזוגיות, החיזור צריך להיות דו כיווני, וגם הם צריכים שנזכיר להם למה וכמה אנחנו אוהבת אותם.

אז תחמיאי לגבר שלך, תסתכלי עליו בעיניים נוצצות, תגעי בו, שלחי לו תמונה חושפנית באמצע היום. ברגע שהוא יקבל את הפידבק הזה ממך, הוא ירגיש יותר טוב עם עצמו, יותר בטוח בך, באהבה שלו אליך, וגם יראה לך את זה. ואם לא, שלחי אותו אליי.

 

3. תני לו יותר חופש

בינינו, רוב הגברים הם ילדים ממושמעים ומבקשים מהנשים שלהן רשות לעשות דברים. אז אם הוא מבקש, תאפשרי לו. אל תגבילי אותו, תשחררי קצת, שיבלה עם חברים שלו, שיקח זמן לעצמו, שלא יבואו אתך לארוחת שישי אצל ההורים כל פעם, שיעשה מה שעושה לו טוב. ואת, גם אם קשה לך לשחרר, תנשכי שפתיים ותעניקי לו את החופש הזה. זה ישתלם לך.

ככל שתשחררי יותר, הוא יעוף עליך יותר, ויחשוב איזו אישה מדהימה יש לו, וישוויץ לכל החברים כמה הוא בר מזל, דווקא בגלל שאת מאפשרת. כשכן תתעקשי על משהו, הוא יזרום בשמחה עם הדרישות שלך.

 

4. קחי לעצמך יותר חופש

לא פחות חשוב מלתת להם חופש, זה לקחת חופש לעצמך. וברגע שאת מאפשרת לו, הוא יאפשר לך. זה הבסיס למערכת יחסים שהלהבה בה לא פוסקת. תנו אחד לשנייה חופש, תדאגו כל אחד לקבל את הצורך של השנייה באהבה והבנה, תתגעגעו קצת אחד לשנייה, ותחשקו יותר אחד בשנייה.

 

5. תפתיעי אותו (ואותך) במיטה

זה הטיפ הכי כייפי. הלוואי שהייתי יכולה לפרט, אבל אז לא תפעילו את הדמיון. קדימה לעבודה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר