SABON נמכרה תמורת עשרות מיליוני יורו

עוד "אקזיט" לחברה ישראלית: "סבון של פעם" נמכרה לענקית הקוסמטיקה Group Rocher • העסקה מוערכת בעשרות מיליוני יורו

sabon המוכרת בארץ כ"סבון של פעם" נמכרה לענקית הקוסמטיקה העולמית // צילום: יח"צ // sabon המוכרת בארץ כ"סבון של פעם" נמכרה לענקית הקוסמטיקה העולמית // צילום: יח"צ

רשת הקוסמטיקה SABON הישראלית, המוכרת בארץ כ"סבון של פעם", נמכרה לענקית הקוסמטיקה Groupe Rocher. לפי ההערכות, הרשת נמכרה תמורת עשרות מיליוני יורו, אך הגורמים הקשורים בעסקה לא מסרו כל פרטים על גובה העסקה. ככל הידוע, מחזור המכירות של SABON מסתכם בכ-100 מיליון יורו בשנה ובשלב הראשון נרכשה השליטה ברשת (לפחות 51%). SABON מסרה כי היא היא מכניסה שותף אסטרטגי בינלאומי, Groupe Rocher, הרוכש את השליטה בה.  

Sabon הינו מותג יוקרה עולמי למוצרי אמבט, גוף, טיפוח ואווירה לבית, אשר נמצא בבעלות פרטית ומחזיק רשת חנויות תחת המותג SABON. למותג נוכחות חזקה בישראל, יפן, ארה"ב ובמספר מדינות נבחרות באירופה ובאסיה. 

עם הרכישה מצטרפת SABON לפורטפוליו המותגים הגלובאלי והרחב של קבוצת Rocher. לאחר השלמת העסקה, אבי פיאטוק וסיגל קוטלר לוי, בעלי המניות ומייסדי החברה, ישמרו נתח משמעותי של הון המניות וימשיכו להוביל ולשלוט בפיתוח וניהולה, עם תוכניות צמיחה שאפתניות עבור המותג SABON לשנים הקרובות. Groupe Rocher עשויה בעתיד לרכוש את מלוא השליטה והבעלות בחברה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר