פרסום ראשון: עוז זהבי שוב רווק

חמישה חודשים אחרי שהתארסו החליטו בני הזוג עוז זהבי וליהי קורנובסקי להיפרד ולבטל את החתונה

ליהי ועוז // צילום: קוקו // ליהי ועוז // צילום: קוקו

חמישה חודשים אחרי שהתארסו, השחקנים עוז זהבי (33) וליהי קורנובסקי (24) נפרדו. כזכור, בחודש יולי השנה זהבי כרע ברך והציע לקורנובסקי נישואים אחרי שנת זוגיות אחת בלבד. למרות זאת, כעת הם הודיעו למקורביהם כי החליטו להיפרד, להפריד כתובות ולבטל את החתונה.

עוד לפני הזוגיות השניים נחשבו לרווקים מבוקשים בתעשייה. את הבשורה על הצעת הנישואים הפיצו השניים באינסטגרם בתמונת שחור־לבן, שבה זהבי נראה כורע ברך ושולף טבעת מול קורנובסקי שמחבקת אותו. רינת איתן, הסוכנת של זהבי, ביקשה שלא להגיב לדברים.

אגם וגל // צילום: רפי דלויה

אלו כנראה לא הימים הכי טובים של הזוגות המפורסמים: מוקדם אתמול בבוקר התברר כי גם השחקנים אגם רודברג וגל אמיתי נפרדו וביטלו את החתונה שתיכננו. השניים התחילו לצאת לפני חמש שנים, עוד כשהיו סטודנטים למשחק בבית הספר של יורם לוינשטיין. לפני עשרה חודשים אמיתי הציע נישואים לרודברג, שמייד נענתה בחיוב. אבל המשבר הגדול בין בני הזוג התחיל דווקא כשהתחילו לעבוד יחד במסגרת ההצגה "הוא הלך בשדות", שמוצגת בימים אלה בתיאטרון בית ליסין. 

בראיון למוסף "שישבת" של "ישראל היום" סיפר אמיתי: "אנחנו לא רבים יותר מדי. כתלמידים באותה כיתה היינו ביחד 24/7, ואחרי שלושה חודשים גם עברנו לגור ביחד. קמים בבוקר, לומדים ביחד כל היום וחוזרים ביחד הביתה". 

על ההיכרות העמוקה הוא סיפר: "אל תשכח שבכיתת משחק חושפים את כל הצדדים, ומהר מאוד הכרתי את אגם, לטוב ולרע, והיא הכירה אותי. כל הטראומות שעברנו בחיים צפו הרבה יותר מהר מאשר אצל כל זוג אחר. מהר מאוד הפכנו להיות חשופים לגמרי, ובדיעבד, זה מה שהחזיק אותנו".

ועל השאלה אם יש מספיק אגו לשני שחקנים בבית אחד, הוא השיב: "אנחנו כבר לא שם. המקצוע לא מעניין אותנו. היא הולכת לעבודה, אני הולך לעבודה. הכל בסדר. אם אנחנו רבים, אנחנו מספיק מקצועיים לשים את זה בצד. החלטנו גם שאנחנו לא מכניסים את העבודה הביתה. את החזרות אנחנו משאירים לחדר החזרות". אבל כעת מתברר שמילים לחוד ומעשים לחוד, והשניים נפרדו.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר