תל אביב: חבורת נערים הטילה אימה ב"סקייט פארק" ביד אליהו

החשד: בני 12-19 הכו באכזריות וגנבו עשרות תיקים מהמבלים ב"סקייט פארק" • בנוסף השתמשו לכאורה בתחבולות לשם גניבת רכוש והשגת מספר של כרטיס אשראי • משטרת השכונות עצרה 9 נערים

בין החשדות: פתחו לקטין את הראש // צילום: דוברות המשטרה // בין החשדות: פתחו לקטין את הראש // צילום: דוברות המשטרה

בעקבות התלונות, משטרת תחנת השכונות פתחה בחקירה ועד מהרה הצליחו החוקרים לזהות את הנערים המעורבים ועצרו תשעה מהם. החשודים הם תושבי האזור, אשר בתום חקירתם הושמו במעצרי בית ותנאים מגבילים נוספים.

"נלחמתי באש - בזמן שביתי עלה בלהבות"

האם הביטוח מכסה את נזקי השריפה?

מטוסי כיבוי מיוון הגיעו לישראל

גניבת רכוש תוך שימוש בתחבולה

מהחקירה עלה כי פרט לתקיפות האכזריות, חבורה זו הייתה אף מעורבת בעשרות אירועים של גניבות תיקים בתחבולה מנערים ונערות אשר הגיעו כדי לבלות ב"סקייט פארק". כאשר בחלק מהמקרים הם היו מבקשים מאחד הקורבנות לצלם אותם, ואז היו מסמנים בשריקה לנערים אחרים בחבורה וגונבים את תיקו או שולפים פריטים מתוך התיק של הקורבן.

במקרה אחר, נגנב תיקו של נער שבילה במקום. אותו הקורבן לא ידע מי עומד מאחורי הגניבה, וביקש מאחד הנערים עזרה בשיחת טלפון לאביו. קורבן הגניבה ביקש בטלפון סיוע מאביו - שנתן לו את מספר כרטיס האשראי שלו. הנער לו שייך הטלפון חשוד שהקליט את השיחה, או שניצל את ההקלטה האוטומטית של הטלפון החכם. לאחר מכן הנערים, על פי החשד, עשו גם קניות עם כרטיס האשראי של האב.

חומר החקירה הועבר למחלקת התביעות ובזמן הקרוב יוגשו נגד הנערים כתבי אישום בעבירות תקיפה וגרימת חבלה והן בגין עבירות הרכוש.

במשטרה מקווים שכעת יוכלו המבלים ב"סקייט פארק" לבלות מבלי להיחשף לסכנות בזיזה או תקיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר