למנוע מריבות: 7 דברים שאסור לעשות בזוגיות

יש דברים שפשוט אסור לעשות במערכת יחסים, כי הם עלולים להוביל רק למריבות וויכוחים

אל תעירו, כי משעמם לכם // צילום: Gettyimages // אל תעירו, כי משעמם לכם

יש דברים שהשתיקה יפה להם. אבל בזוגיות הדברים יותר מורכבים, כי מספיקv מילה אחת לא במקום ומלחמת עולם שלישית עלולה לפרוץ אצלכם בבית. מתי בפעם האחרונה נפגעתם ממשפט, הערה או מעשה של בן הזוג? אנחנו בטוחים שתזדהו עם האייטם הבא.

1. אל תשוו

 החבר או החברה שלכם לעולם לא יהיו גבוהים כמו האקס, לא עם ריבועים/בטן שוטחה, רומנטיים ובקיצור הם לא האקס. אם אתם לפעמים משווים נסו להיזכר מהן הסיבות שאתם כבר לא עם האקס ולמה אתם עם הפרטנר הנוכחי. השוואה בין בני זוג לא רק מורידה את הביטחון שלכם בקשר, אלא באמת באמת פוגעת בצד השני, וגורמת לו להאמין שהוא לא מספיק טוב עבורכם.

2. אל תיעלמו

 נכון, קורה שאנחנו צריכים ספייס אחד מהשנייה או אפילו זמן לחשוב אבל, אל תיעלמו לבן הזוג. זה יכול לפגוע בו ברמות גבוהות ולהטריף אותו עד למצב שבו הוא יחשוב שחטפו אתכם או שאתם באמת בדרך להיפרד ממנו. אז אם אין לכם תוכניות להיפרד מאף אחד או להיחטף (כנראה שלא), אין נזק בלהודיע שיש לכם עומס ואתם לוקחים זמן לעצמכם בשביל לנקות את הראש. זה עדיף מאשר לא לענות להודעות או טלפונים. 

3. אל תעירו

בואו נגיד את זה ככה, עד שחברה שלכם לא שואלת אתכם "השמנתי?"  או משהו בסגנון עדיף שלא אתם תהיו אלה, שיביאו למודע דברים שאף אחד לא אוהב לשמוע. זה מעליב, מוריד את הביטחון העצמי וגורם נזק לטווח ארוך כאשר בת הזוג לא תוכל להתנהג בטבעיות לידכם. 

4. אל תתחשבנו

 אם יש משהו שהוא TURN 0FF רציני זה בן זוג שמתחשבן. לא שאנחנו חושבים שצד אחד צריך לשלם גם חשבונות, גם במסעדה וגם את המנוי לקולנוע. אבל, אם אתם במצב מאוזן בו כל אחד משלם מתי ומה שהוא צריך, לא יקרה אסון אם תהיו אתם שתשלמו פעמיים ברציפות על הקפה. 

5. אל תעשו לייקים לנשים אחרות

 אם יש משהו שמביא לבנות את הג'ננה, זה החבר שלהן שמפזר לייקים לבנות רבות איתן היה בעבר או היה רוצה להיות. מבחינת נשים, זה כמו שבזמן הדייט הגבר ינעץ מבטים בכל בחורה שעוברת. לכן, סננו לייקים. תעשו לייק רק לבחורה שאיתכם.

6. אל תרגישו פתוחים מידי

 סגרו את הדלת בשירותים, אל תגידו שלא שומרים דברים בבטן ואז תוכיחו את זה בקול תרועה. זה שאתם פתוחים אחד עם השנייה, מגניב. אבל באמת, יש דברים שמשאירים מאחורי דלת סגורה. 

7.אל תעצבנו

נכון, ישנם דברים שבעיניי בן הזוג ייראו מעצבנים ובעיננו לא. לא עליהם אנחנו מדברים, אלא על הדברים הקטנים שאתם עושים כדי למשוך תשומת לב או כי משעמם לכם. אל תעירו אותו מוקדם בבוקר כשהוא עייף, כי התעוררתם ואתם לא מצליחים לחזור לישון ודי משעמם לכם, קומו ותקראו ספר. אל תעשו לו את הרעשים שאתם שונאים, ואת כל הדברים הקטנים שיכולים לפעמים להטריף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר