"אם הצלחתי במדינת הזאבים, אין ספק שהעולם ייכנע לי"

אחרי שבע השנים הרעות, רוברטו בן שושן שוב במשחק • עם כוכבות כמו סופי מצ'טנר, נועה קירל ומורן אטיאס שחזרה אליו, הוא משוכנע שלמד את הלקח ומבטיח שלא ייתן לזה לקרות שוב • "היום אני מבין את ההצלחה ומבין את הכישלון. מבין את עצמי ואת נפש האמנים שאני מייצר"

צילום: דניאל אלסטר // רוברטו בן שושן. "הרגשתי שנמאס לי להיות במקום הזה שלא סופרים אותי"

הכוכבות שלו עזבו אותו בזו אחר זו. ראשונה היתה מאיה בוסקילה. אחריה באו אגם רודברג, רותם סלע, ירדן הראל, יובל שרף, מורן אטיאס. כולן היו בנותיו המקצועיות, כולן נטשו לסוכנויות המתחרות.

"אלו בהחלט היו שבע השנים הקשות בקריירה שלי", מודה סוכן האמנים רוברטו בן שושן. "עזבו אותי, לא הצלחתי בעבודה, לא הצלחתי לשחזר את ההצלחות הגדולות שהייתי מורגל אליהן ולא ייצרתי כוכבים חדשים. אפילו לא הוזמנתי לאירועים. בקיצור, שמו עלי NEXT".

נעלבת?

"כן, בטח. כשזה קרה נפגעתי מאוד, זה היה אמוציונלי. אבל עבר הרבה זמן, ואדם צריך לנתח את הטעויות שהוא עשה. הכי קל להאשים אותן, אבל אם הן עזבו, כנראה היתה להן סיבה, ולמדתי מזה. היום אני מרגיש שקיבלתי עוד הזדמנות, ואני רוצה לנצל אותה".

מה למדת, למשל?

"לקחת דברים בפרופורציה. לדעת מה חשוב ומה לא. להבין מי החברים שלך ומי לא. היו כאלה שנפגעתי מהם באופן אישי, והיו חברים שאיבדתי. כשאתה מצליח - כולם חברים שלך. כשאתה לא מצליח, הם נעלמים. אם אתה בר מזל, כמוני, נשארים איתך מספר מצומצם של חברים, וגם האישה והמשפחה".

תחילת ההידרדרות נרשמה לאחר התחקיר של אילנה דיין ב"עובדה", שבו נחשפו קשריו של רוברטו עם עבריינים והקשר שלהם לסוכנות. עד אז הוא נהנה ממעמד של סוכן־על מקושר ומתוקשר, מסוג הסוכנים שהפכו בעצמם לאייטם. 

ימים ספורים לפני שידור התחקיר הוא כינס את הטאלנטים בסוכנות שלו והודיע כי מי מהם שירצה לעזוב לאחר שידור התחקיר יוכל לעשות זאת ללא תנאים מגבילים. התחקיר עורר באזז ענק בתעשייה, והטאלנטים, גם אלה שניסו לשמור על סולידריות ועל לויאליות, הודיעו על עזיבה זמן קצר לאחר שידורו. 

איזו עזיבה הכי פגעה בך? 

"כולן כאבו לי, כי כולן היו בנותיי. אגם היתה הבת הבכורה באהבה שלי אליה, וכשהיא באה והודיעה לי שהיא עוזבת - זה היה כאב עצום. אבל אני גם יודע שהייתי סוכן פחות טוב ופחות נחשב, ואנשים הרגישו צורך לעבור למקום אחר.

"אני מבין את נפש האמן, הצלחה מבחינתם היא ערך עליון. אני מבין את זה, למרות שזה מעליב. אבל אל תשכח שלא רק אותי עזבו או יעזבו. יש הרבה סוכנים שטאלנטים עוזבים אותם". 

מה עבר עליך בשנות הבדידות?

"המשברים היו מאוד גדולים, כי נלווה אליהם פרסום גדול. לא הייתי סוכן שנחבא אל הכלים ומניע מהלכים מאחורי הקלעים, אלא מישהו שנמצא בפרונט. כל הצלחה שלהן היתה מתוקשרת כהצלחה שלי, וכל פרידה זכתה להרבה רעש. הביטחון העצמי שלי התערער".

איך התמודדת עם השפל מבחינה כלכלית?

"ברור שזה גרם לירידה כלכלית. היתה אפילו תקופה שלא היה לי כסף לשכור משרד. כל אלה שעזבו גמרו לי את החשק, והכל הידרדר. זה פגע בי לאט לאט. התעוררתי בוקר אחד והתחלתי מההתחלה. בלי דוגמניות, בלי זמרות ובלי משרד".

היה רגע שחשבת להחליף מקצוע?

"לא". 

אתה בקשר היום עם מישהי מאלו שעזבו אותך?

"חוץ ממורן - לא, אבל אני אוהב את כולן. לכולן יש חלק בהצלחה שלי, בלעדיהן לא הייתי מגיע למה שאני היום. אני זוכר להן את הדברים הטובים. גם למאיה בוסקילה, שהיתה המשבר הגדול והמתוקשר ביותר. היא זאת שאיתה נכנסתי לעולם המוסיקה".

•      •      •      •      •

ההזדמנות השנייה של רוברטו (45) הגיעה בשנה האחרונה, שלנצח תיזכר כשנת הקאמבק שלו. "אני מרגיש שזאת היתה אחת השנים הכי טובות בחיים שלי. קודם כל, נולד לי בן, שון יונתן, שהצטרף אל הבן סתיו (10) והבת טליה (7).

"חוץ מזה, תמיד האמנתי בשילוב של עבודה קשה, אמונה בעצמי והרבה מזל. עברו עלי שבע שנים שאני מגדיר כשנים של בנייה מחדש, בניתי מחדש את הביטחון העצמי, והשנה הרגשתי שהמזל מחבק אותי שוב ומגע הקסם חזר".

הטאלנט סופי מצ'טנר. "גיים צ'יינג'ר"

הדוגמנית הראשונה שהחזירה לו את המזל היתה סופי מצ'טנר בת ה־15 מחולון, שהפכה לסינדרלה של עולם הזוהר. עוד נחזור אליה. אחריה הגיעו שתי דוגמניות נוספות שמשחקות במגרש הבינלאומי: דורית רבליס בת ה־15 מאשדוד, שהצטלמה לקמפיין של איב סאן לורן, ואביטל לנגר מחיפה, גם היא בת 15, שרק לפני שבועיים צעדה בתצוגה של מיו מיו בשבוע האופנה בפאריס יחד עם מצ'טנר. 

אחריהן הגיעה מכונת הלהיטים נועה קירל, שבראש השנה קטפה את תואר זמרת השנה של ערוץ הילדים. לסיום החליטה גם מורן אטיאס, אחת הכוכבות הראשונות בסוכנות, לחזור הביתה לסוכן שגילה אותה. רוברטו חתם עבורה את חוזה הטאלנט ברשת הטלוויזיה האמריקנית פוקס, שבו הם מתחייבים ללהק אותה לסדרות שלהם, והיא מתחייבת להופיע רק אצלם. על פי ההערכות, החוזה עומד על יותר ממיליון דולר.

"השנה הזו היתה דז'ה וו לשנת 2002, שבה דוגמנית שלי (שרון גניש; ע"ס) נבחרה להוביל קמפיין של ורסצ'ה, זמרת שלי (מאיה בוסקילה) נבחרה לפריצת השנה בגלגלצ, ואגם רודברג פרצה בסרט הראשון שלה. זאת שלישייה שמקבילה היום לסופי, לנועה קירל ולשחקנית שאני הכי מטפח, ריף נאמן, שנבחרה לתפקיד הראשי בסידרת הנוער 'ראש גדול'".

מאיפה הגיע המהפך הפנימי להתעורר מחדש?

"ברגע שהרגשתי שנמאס לי להיות במקום הזה שלא סופרים אותי, החלטתי שאני שוב הולך לכבוש את עולם הסוכנים של ישראל, וידעתי שזה יקרה. ביום שחזרתי לכבוש - גם החשק חזר.

"היום אני הכי בטוח, הכי שלם עם עצמי, ומרגיש שאני נמצא במקום הכי נכון. אני באמת מאמין שהכל תלוי בי. שאם אני מרגיש שאני יכול לעשות משהו, שום דבר לא יכול לעצור אותי.

"היום אני מבין את ההצלחה ומבין את הכישלון. מבין את עצמי ואת נפש האמנים שאני מייצר".

אתה מתייחס היום אחרת לאמנים שאתה מייצג? 

"למדתי לשים גבולות. אני לא רוצה להיות יותר מדי חבר, אני רוצה להיות סוכן. אני חושב שיותר מכל הבנתי שזה המקצוע שלי ולא המשפחה שלי, שאלה המיוצגות שלי ולא החברות שלי".

אולי פשוט התבגרת?

"ברור שהתבגרתי, והחכמתי, ונרגעתי. חוץ מהרצון לכבוש את העולם, שעדיין בוער בתוכי".

•      •      •      •      •

הסוכנות שלו ממוקמת בדרום תל אביב. שלל החדרים עמוסים בפעילות - בחדר אחד מתקיים כעת שיעור משחק, בחדר אחר דוגמנית צעירה שהגיעה לחתום על חוזה ייצוג. "היום הפעילות שלי הרבה יותר מגוונת משהיתה. אני כבר לא הולך עם חמישה בוקים של דוגמניות בתיק.

"יש לי סוכנות ניצבים, אחת הגדולות בארץ, ואני מספק ניצבים לכל הסדרות. יש לי בית ספר למשחק של בני נוער שנקרא 'שואו ריל'. יש מחלקת מוסיקה. יש איש יחסי ציבור, שיר פינטו. וכמובן, יש לי עוד סוכנות דוגמנות, r&r, שפתחתי עם רותם גור. אני נותן לרותם את מלוא הקרדיט על העבודה ועל ההבנה שלה בתחום האופנה הגבוהה ובבחירת הדוגמניות.

"אם בעבר הכל היה נתון תחת שליטתי והחלטתי, למדתי להאציל סמכויות ולתת לאנשים את הקרדיט. גיליתי שכשהם מקבלים את האחריות והביטחון, הם עושים דברים בצורה ראויה להערצה".

בגלל זה הזרקור התקשורתי לא מופנה היום אליך?

"בחרתי שלא להיות במרכז העניינים. אני מספיק מוּכר כדי לפנות למיוצגות שלי את הבמה. אני רוצה שהן ירגישו שההצלחות שלהן מגיעות מהכישרון שלהן, ממה שהן עשו, ולא ממה שאני עשיתי. אני אמנם משפיע, אבל באמת שאני לא עושה הכל. תפקיד הסוכן הוא חשוב ומשמעותי, אבל לא צריך לשים את הפוקוס רק עלינו". 

מבחינת החוזים וההשקעה, משהו השתנה בהתנהלות שלך?

"בעבר, כשעבדתי עם חמש־שש דוגמניות, הייתי משקיע הכל מהכיס שלי. היום אני לא משקיע באף אחד. מי שרוצה להיות בסוכנות שלי - משקיע מהכיס שלו (דוגמנית מתחילה משקיעה כמה אלפי שקלים בבוק; ע"ס). אני לא הולך לסכן את הזמן שלי ואת הכסף שלי כדי שאולי מישהו יצליח. מי שמשקיע מקבל את ההשקעה בחזרה, ואחרי זה יש חלוקה של סוכן ומיוצג.

"אצל סוכנים אחרים, כשדוגמנית מגיעה אליהם, הם בוחנים אותה רק לפי המידות, ופה הם נופלים. אני מסתכל על קריטריונים אחרים. אני עושה תחקיר מי היא, מה ההורים שלך עושים, מאיפה היא באה. אני יכול להחתים זמרת בלי לשמוע אותה שרה, להחתים שחקן בלי לראות אותו מציג מונולוג, להחתים דוגמנית בלי לשקול אותה. אני מרגיש את המוטיבציה שלהם להצליח, וזה לפעמים עושה את ההבדל". 

קורה לך שאתה משחרר אנשים שאתה מייצג?

"כן, לא מעט. מי שאנחנו לא נהנים לעבוד איתו, אנחנו משחררים אותו. למזלי, אלוהים אוהב אותי ושלח לי כמות אדירה של כישרונות, בנות ובנים, עם אופי כל כך קל לעבודה. חבר'ה נבונים שרוצים להצליח. זה משהו שלא היה לי בעבר. את רותם סלע הייתי צריך לשכנע חצי שנה כדי שתסכים לדגמן, כי היא לא רצתה בכלל". 

אתה מדבר על הצלחות, אבל בפועל רוב המיוצגים בסוכנויות לא מצליחים לפרוץ.

"סוכנות שיש בה עשרה אחוזי הצלחה היא סוכנות מצוינת, מעולה, וכל סופרלטיב שאתה יכול לתת. בכל סוכנות יש רק שלושה־ארבעה אחוזים מהמיוצגים שהם מוּכרים, וכל השאר לא עובדים. יכולים להיות מיוצגים עם פוטנציאל, אבל נטולי אופי למקצוע הזה. כאלה שנשברים מהר, שמאבדים את המוטיבציה אחרי שני אודישנים, לא ממושמעים, לא מתנהגים יפה". 

•      •      •      •      •

לפני חצי שנה פתח בן שושן סניף בינלאומי ראשון של הסוכנות שלו - במיאמי, לדוגמניות אמריקניות. "אמרתי שהסניף הראשון יהיה במקום כיפי, שגם למשפחה שלי יהיה כיף שם. מיאמי זאת עיר שאני מאוד אוהב, עם מזג אוויר מצוין ועם הרבה פוטנציאל - יש שם הרבה אופנה והרבה בנות יפות שמגיעות מכל העולם". 

מאז הפתיחה הוא חי על קו תל אביב־מיאמי. "יש לי שם שותף מקומי שמנהל את זה, ואני נוסע כל שלושה חודשים. כבר מצאנו תגלית אמריקנית, ואנחנו מנסים לסדר לה קמפיין בינלאומי". 


ב־2010, עם אשתו שלי חזן, והבת טליה. "חיפשתי מקום בעולם שגם למשפחה שלי יהיה כיף בו" // צילום: אלעד דיין

בגלגול המחודש שלך, אתה מכוון יותר לחו"ל?

"תמיד חשבתי שאכבוש את העולם. את כל מה שעשיתי בארץ חלמתי לעשות בעולם. בינתיים דוגמנית שלי הפכה לפנים של דיור, אז אני בדרך הנכונה". 

איך האנגלית שלך? 

"טובה. למדתי אותה בעיקר מסרטים".

הוא יליד יפו ומתגורר כיום בצפון תל אביב עם אשתו, הדוגמנית שלי חזן, ושלושת ילדיהם. אנחנו נפגשים במשרד שלו, שבו תלויות הרבה תמונות של דוגמניות חטובות ופוטוגניות. ממש מעל לראשו תצלום של ביצת הזהב הצעירה, מצ'טנר.

"סופי היא גיים צ'יינג'ר", הוא אומר. "היא באה אלי לפני שנתיים, ביוזמתה, ואיך שראיתי אותה, אמרתי לה: 'את הולכת להחזיר אותי להיות מספר אחת'. בדרך כלל זה מסוג הדברים שאתה אומר לעצמך בלב, אבל פה לא התאפקתי".

בתחילת 2015 נסעה מצ'טנר עם רותם גור לפגישה בסוכנות בפאריס. מפגש מקרי עם ראף סימונס, שהיה אז המעצב של "דיור", הפך את מצ'טנר לפנים של המותג היוקרתי. "חתמנו איתם על חוזה של 265 אלף דולר בשנה", הוא אומר בגאווה. "זה משהו שנתן לסופי מקפצה אדירה לתעשיית האופנה העולמית והרבה מאוד כבוד.

"אנשים לא מבינים, אבל היא אחת הדוגמניות הכי מדוברות בעולם כיום. אין מדינה ואין מגזין אופנה שלא התייחסו אליה. זה סיפור סינדרלה עולמי".

בארץ היא פחות עובדת, זה מכוון?

"אני לא אתן את סופי לכל חברה, אלא רק לחברה שתדע להעריך. נכון להיום, אין לי בעיה שהיא לא תעבוד גם בארץ, כי היא מרוויחה מספיק בעולם. אנשים לא מבינים את גודל ההישג בלהיות שנה וחודשיים מובילת הקמפיין של מותג מוביל בעולם". 

אז ישראל לא נחשבת בעיניך מדד להצלחה?

"ישראל מעניינת אותי כי אני חי פה, אבל סירבתי להרבה הצעות לקמפיינים של סופי בארץ, כי אני חושב שזה יכול להרוס לה בזירה הבינלאומית. בעולם הדיגיטלי של היום נכנסים מכל מקום לאינסטגרם, והעבודות שהיא בוחרת לעשות משפיעות. כשפונים אלינו בתי אופנה גדולים, הם רוצים לדעת שהיא עושה רק דברים גדולים. לא שקסטרו היא לא חברה גדולה, אבל זה לא הוט קוטור.

"היום אני נמצא במצב הכי טוב שלי בתור סוכן. יש לי בספר הטלפונים את המלהקים של פראדה, לואי ויטון, ורסצ'ה, איב סאן לורן, דיור ומיו מיו. בווטסאפ אחד אני יכול לסגור קמפיין עולמי. זה הכוח שסופי נתנה לי.

"בארץ, מי שמחליט איזו פרזנטורית לוקחים הוא משרד יחסי הציבור. המשרד מקבל שם, פונה לעיתונאים ושואל: אם אקח את זאת או את ההיא, תבואו לצלם? אם העיתונאים אומרים שזה לא מעניין, נגמר הסיפור. המושג 'דוגמנות' לא קיים, יש רק 'פרזנטור' ו'סלבס'".

אבל בפועל, החוזה הרשמי שלה עם דיור הסתיים ביולי 2016 ולא חוּדש.

"נכון, שיתוף הפעולה נגמר, אבל הם ביקשו אותה שוב, והיא שוב הופיעה בתצוגה שלהם. ברגע שהיא תהיה בת 16, שזה הגיל שבו אפשר להתחיל להצטלם, היא תהיה בין הדוגמניות המובילות בעולם. יש בה צניעות, וזה הדבר שאני הכי אוהב בה. זה סוד הקסם שלה".

בתצוגה הראשונה שלה לדיור היא צעדה בחולצה שקופה. זה לא הפריע לך?

"זה לא היה משהו ששמתי לב אליו, ואני לא מרגיש כלום לגבי העניין הזה. אנחנו מדינה מאוד קשה וביקורתית, ועד שיש לנו דוגמנית שפותחת את אחת התצוגות החשובות בעולם, מה שמעסיק את הישראלים זו השמלה שלה. אני רגיל לביקורת, ובגלל זה אני יודע שאכבוש את העולם. אם הצלחתי במדינת הזאבים - אין לי ספק שהעולם ייכנע לי".

מה התוכניות שלך לגביה בזירה הבינלאומית?

"יש לנו כמה משאים ומתנים עם חברות בסדר גודל של דיור, ויש גם הצעות יותר מסחריות. אחרי התייעצות עם ויוה, הסוכנות שמייצגת אותה באירופה, החלטנו לוותר על מותגים מאוד גדולים כמו זארה ומנגו, כי הסוכנות מעדיפה שהיא תעשה כמה שיותר קוטור, ורק אחר כך קמפיינים מסחריים. אני דווקא מאוד התלהבתי".

תחתים היום דוגמנית צעירה יותר מסופי? נניח, בת 13? 

"בלי שום בעיה, כל עוד אני יודע שיש לנו עתיד. הגיל הזה מאוד משמעותי בפיתוח המקצוע, ומי שמעוניינת, כדאי לה להבין כבר בגיל צעיר שזה מה שהיא רוצה לעשות, ולצבור ביטחון. רק ככה יבוא יום והיא תכבוש את התעשייה". 

פורסם שדורית רבליס הצטלמה לקמפיין של איב סאן לורן. זה קורה?

"ימים יגידו".

מה אתה חושב על ההצלחה של שלומית מלכה, אחת הדוגמניות המצליחות של השנים האחרונות? מצטער שהיא לא חתומה אצלך?

"היא מושלמת ומהממת, יפה בקנה מידה מפחיד, עם חיוך אלוהי, ונראית מאוד אינטליגנטית וישרה. כולם מקנאים ביהודה לוי (שאיתו התארסה לאחרונה; ע"ס), ויש על מה. הוא הביא את הכוכבות הכי גדולות בישראל - יעל בר זוהר, נינט, ועכשיו שלומית. מספיק חיוך אחד והיא מביאה את השלום". 

מה חשבת על זה שהיא גברה על סופי בטקס פרסי האופנה בחודש שעבר?

"שהגיע לה, כי היא עושה קמפיינים בישראל, היא מנחה את 'דה וויס' והיא בת הזוג של יהודה. התואר הזה לא מעניין את סופי או אותנו, לא כי אנחנו מזלזלים, אלא כי זה לא מה שאנחנו מכוונים אליו.

"אם היינו רוצים שסופי תהיה בארץ, היינו סוגרים לה דברים. אבל אנחנו ממעטים לעשות את זה. כששלומית מקבלת קמפיין בארץ, זה בא על חשבון דברים בעולם". 

מה אתה חושב על בר רפאלי, הדוגמנית הישראלית הכי מצליחה?

"אני חושב שאימהוּת זה הרבה יותר חשוב מכל הישג באופנה. אין דבר יותר מדהים מזה. זה יכניס אותה לפרופורציות בכל מה שקשור לעולם הדוגמנות, ובכלל". 

•      •      •      •      •

אחת ההצלחות הבולטות של רוברטו בשנה האחרונה היא הזמרת נועה קירל בת ה־15, שנחשבת למגה להיט בגיזרת הצעירים, ושירים רבים שלה זוכים למיליוני הורדות וצפיות ביו־טיוב.

"כשנועה באה אלי, עם כל הביטחון העצמי וכל המוטיבציה, אמרתי 'וואו'. ידעתי שאני רק צריך לעשות כוונון פה וכוונון שם - ויש לנו כוכבת. 

"אתה צריך להבין שאני טוב בכל מה שאני עושה, אני יודע את העבודה. אבל אני צריך את האנשים הנכונים לעבוד איתם. אני לא שר בעצמי ואני לא מופיע בעצמי, ואני צריך אנשים מספיק מוכשרים כדי שבאמת יגיעו רחוק. אני לא בנוי לבינוניות. ופה נועה נכנסה לתמונה.

"נועה היא מספר אחת בהכל. בשנה אחת היא עשתה סרט, שבעה קמפיינים, כותבים עליה סידרה עכשיו, היא השתתפה בריאליטי, דיבבה סרט והופיעה בכל מקום אפשרי".

מה חשבת על הביקורות ביחס להדגשת הפן הסקסי שלה, למרות הגיל הצעיר שלה? 

"זו מדינה של ביקורות. אבל ברגע שהיא נכנסה לגלגלצ, נגמרו הביקורות. ברגע שהיא זמרת השנה של ערוץ הילדים - כל המבקרים יתאדו".

בתקשורת מנסים לטפח תחרות בינה לבין עדי ביטי, עוד זמרת צעירה.

"אין ביניהן קשר, למרות שהן דווקא מחבבות זו את זו". 

הוא שולף את הטלפון הנייד ומראה לי סרטוני וידאו מהופעות המוניות של קירל. "תראה לי זמרת אחרת שמגיעה להופעה שלה כזאת כמות של אנשים. הקהל מטורף עליה.

"בתחרות זמרת השנה היא עמדה בהצלחה מול עדן בן זקן, יובל דיין, רוני דלומי ואגם בוחבוט. היא הכוכבת האמיתית, הדבר האמיתי. הכל אצלה זה חו"ל. כל הופעה היא מול יותר מאלף איש, וכשהיא יוצאת משם, היא על הרצפה מרוב שהיא נותנת את הכל".

בתחום המשחק, ההבטחה הגדולה בסוכנות שלו היא ריף נאמן בת ה־18, שלמדה משחק במסגרת הסוכנות. "ריף היא הצלחה מאוד גדולה מבחינתי, והתעקשתי עליה. זה לא בא ביום אחד. אני גאה בה, אני חושב שהיא תהיה אחת הכוכבות הגדולות במדינה. היא תהיה המאמי הלאומית".

סוג של פיצוי על אגם?

"אפשר להגיד. אין ספק שאגם היא שחקנית מוכשרת ואדירה. כשהיתה אצלי היא היתה הכוכבת הכי גדולה בישראל, אבל זה לא מה שהיא רצתה. היא רצתה להיות יותר מוערכת מאשר כוכבת, והשיגה את זה". 

ורותם סלע?

"רותם היא הצלחה מטורפת. כיף לראות מה יצא ממנה. בחיים לא האמנתי שהיא תהיה שחקנית כזאת טובה, והכל בא לה בקלות. זה יפה לראות את זה. גם יובל (שרף) עושה דרך מפוארת. אבל אני מגדל עכשיו את הדור הבא של הכוכבות".

גם בגלגול הקודם שלך וגם היום אתה מוקף בדוגמניות ובזמרות, ולא בדוגמנים. למה?

"אתה צודק לגבי העבר. אבל עכשיו יש לי את עומר מילר, בן 18, שהיה אלוף ישראל בג'ודו. הוא חתיך־על, חטוב ורציני, וגם לומד משחק". 

אפרופו ג'ודו, את המדליסט אורי ששון היה מעניין אותך לייצג?

"בטח, אני אוהב אותו וגאה בו, כי הוא ייצג את ישראל בכבוד. בשבילי הוא שגריר למדינה. הייתי מנסה למנף את ההייפ סביבו ולהשיג לו עבודות שוות".


בסיבוב הקודם כסוכן, עם מאיה בוסקילה. "איתה נכנסתי לעולם המוסיקה" // צילום: קוקו

איך החזרת אליך את מורן אטיאס?

"אמא שלה צילצלה ואמרה שמורן רוצה להתקשר אלי מחו"ל, כי היא התגעגעה אלי ולעבודה המשותפת בינינו. אחר כך מורן באמת התקשרה, דיברנו, והיא חזרה". 

התלבטת לפני שהחזרת אותה?

"לא, כי במקרה שלה הפרידה היתה הדדית. אני הרגשתי שלא היה לי עוד מה לתרום לה, ולהפך. הייתי גמור ומרוקן נפשית.

"מבחינתי, מורן היא באמת כוכבת אדירה. כשהיא רצתה להיות דוגמנית, היא היתה דוגמנית, וכשהיא רצתה להיות שחקנית, היא היתה השחקנית הכי טובה. לא סתם פוקס החתימה אותה על חוזה טאלנט. אם מורן תחליט שהיא רוצה להיות ראש הממשלה - היא תהיה ראש הממשלה". 

יש פער גדול בין ההצלחה שלה בארץ להצלחה שלה בארה"ב. 

"מה שמעניין אותה זה הוליווד, אז ברור שהיא לא מיוחצנת ומתוקשרת פה כמו בר רפאלי. היא נאלצת לסרב להרבה דברים שמציעים לה בארץ בגלל אילוצים של זמנים, וזה גם פגע בהכרה בה".

את מאיה בוסקילה היית מחזיר?

"לא, כי העזיבה שלה היתה קיצונית, והיו לה השלכות. הרגשתי שהיה שם הרבה רצון להרוס לי, ואני מודה שעדיין יש לי משקעים. אני חושב שהיא זמרת ענקית ופספוס ענק. התקופה הכי טובה שלה היתה אצלי, כי באמת האמנתי בה".

אתם מדברים?

"לא". 

מה אתה חושב על זה שהיא מנהלת היום את עצמה?

"נראה לי שזה מה שהיא רצתה, וזה מה שטוב לה".

erans@israelhayom.co.ilטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר