הבת, האב והעונש המוגזם

צפו: מה עולל האב לבתו לאחר שתפס אותה עם החבר ברכב החדש שקנה לה? • רמז – הוא טיפה הגזים בתגובה שלו

הבת התמזמזה ברכב, מה כבר יכול לקרות? // צילום: מתוך פייסבוק // הבת התמזמזה ברכב, מה כבר יכול לקרות? // צילום: מתוך פייסבוק

האבא הזועם: לאחר שראה את בתו באוטו שקנה לה, כשהיא "מתמזמזת" עם החבר שלה, נתקף מייק קארד בזעם מטורף והרס באמצעות טרקטור את הרכב - אאודי A4 בשווי 13 אלף דולר. 

צילום: מתוך יוטיוב

המקרה אירע בהאריס, ג'ורג'יהקיילור קארד, אחיה של הנערה, צילם את התפרצות הזעם של אביו והעלה סרטון ליוטיוב בו נצפה אב השנה הופך ומוחץ את הרכב היקר באמצעות טרקטור מסוג בובקט. בתוך שתי דקות נגרם לרכב הרס טוטאלי. "זה מה שקורה כשאבא חייב להבהיר את עצמו", כתב הבן בכותרת של הסרטון.

האב משמיד את האאודי // צילום: מתוך יוטיוב
האב משמיד את האאודי // צילום: מתוך יוטיוב

האב משמיד את האאודי // צילום: מתוך יוטיוב

תגובות ברשת נגד האב ונגד הבזבוז, לא איחרו לבוא. מיטצ'ל לי כתב: "זה מטורף, חבל על אוטו כל כך יפה, אלא אם יש לך מספיק כסף".

הבת אשלין ודאי לא האמינה שתיענש כך (ומזל שלא הייתה ברכב באותה עת) על דבר שקורה בשגרה. כיצד תוכל, שכבר איבדה את הרכב שלה ובטח גם את החבר, לצאת שוב לדייטים, כל עוד היא גרה תחת קורת גג אחת עם אב כל כך "מבין" ו"הוגן"? רכב חדש היא כבר בטוח לא תקבל.  

האב לא דופק חשבון, אבל דופק את חשבון הבנק // צילום: מתוך יוטיוב
האב לא דופק חשבון, אבל דופק את חשבון הבנק // צילום: מתוך יוטיוב

האב לא דופק חשבון, חוץ מאת חשבון הבנק // צילום: מתוך יוטיוב

לאחר שהפך לויראלי עם מעל ל-30 אלף צפיות, נוספו תגובות נוספות לסרטון. כך למשל, כתבה ליסה מישל ווסט: "לא הייתי מצליחה לחשוב על עונש יקר יותר מזה, זה מטורף". מנגד, הצופה אנדרה גיבסון כתב: "העני שבי חושב שהיית צריך פשוט למכור את האוטו, אבל האבא שבי אומר לך על זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר