טראמפ ממציא את עצמו מחדש

מערכת הבחירות האמיתית בפתח • המועמד הרפובליקני עושה שינויים בצוות הקמפיין כדי למקד את המסר • המצטרפים החדשים יהיו אחראים לטקטיקה

דונלד טראמפ // צילום: : אי.אף.פי // דונלד טראמפ // צילום: : אי.אף.פי

אם מישהו רצה לקבור את דונלד טראמפ באוגוסט, המועמד הרפובליקני ביקש אתמול להזכיר שהעסק לא גמור, אפילו לא התחיל. המערכה האמיתית בפתח. 

באופן היסטורי התמיכה של המועמדים מתחילה באמת להתקבע מלייבור דיי והלאה. השנה זה נופל על 5 בספטמבר. שבוע אחרי כן יציינו 15 שנה לפיגועי התאומים, ושבועיים אחרי זה יחלו במדינת ניו יורק העימותים בין המועמדים. בין לבין, עוד נכונו לנו הפתעות רבות ומשונות כמו האקרים רוסים, הדלפות ומטעמי רשת נוספים. ועוד לא דיברנו חס וחלילה על מצבם הבריאותי של שני המועמדים. מישהו אמר שהעסק סגור?

דונלד טראמפ בישר על שינויים בצוות הבכיר של הקמפיין כנראה באיחור, אך זהו שינוי הכרחי ואפילו חיובי מבחינתו. הוא שכר את שירותיהם של שני אנשי ביצוע בכירים שיעזרו לו לנהל את הקמפיין היומיומי, עקב האכילס שלו. סטיבן בנון, מנהל בכיר מהאתר השמרני "ברייטבארט ניוז", יהיה עתה מנכ"ל הקמפיין, וקליאן קונווי תהיה מנהלת הקמפיין של טראמפ. פול מאנאפורט ממשיך לשאת בתואר האחראי לקמפיין, וינווט את הספינה. הוא אחראי לאסטרטגיה, והמצטרפים החדשים לטקטיקה. הם ינסו לסייע לו במסרים היומיומיים.

בעוד שישה שבועות בחלק מהמדינות תחל ההצבעה בדואר. על פי ה"ניו יורק טיימס", ידידו הקרוב רודי ג'וליאני דחק בו למקד את המסר ולבצע שינויים בקמפיין. בקיצור, אין יותר זמן לטעויות. דונלד טראמפ והילארי קלינטון לא הולכים להשתנות ב־80 היום הנותרים, אבל זה הזמן להמציא את עצמם מחדש. הילארי הצליחה להפוך את מערכת הבחירות למשאל עם בעד או נגד טראמפ. טראמפ יצטרך להוכיח למה כדאי לאמריקנים להגיד לו כן ולשים מאחור את הספקות. ובדיוק בגלל זה ערך אתמול את השינויים בקמפיין שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר