לינדזי לוהן: "לא יכולה להישאר עם אדם מכה"

הילדה הרעה של הוליווד שוב בכותרות – והפעם בגלל אלימות מצד בן זוגה • הכוכבת תועדה מוכה על ידו במהלך חופשה באי מיקונוס • לפני שבועיים נדרשה משטרת לונדון להפריד בין השניים

לינדזי לוהאן, הילדה הרעה של הוליווד, עלתה בסוף השבוע האחרון לכותרות – הפעם שלא באשמתה. תמונות מטרידות של השחקנית האמריקנית בת ה-30 עלו בסוף השבוע האחרון ברחבי הרשת, כשהיא נראית סובלת מאלימות קשה מצד ארוסה הרוסי איגור טרבסוב, בזמן שהשניים נפשו באי היווני מיקונוס. 

התקרית האלימה בין השניים התחילה, לדברי "הדיילי מייל הבריטי", כשלוהן השליכה את הטלפון הנייד של טרבסוב מחלון הג'יפ בו נסעו, אחר שהכוכבת קראה "מסרון חשוד" בטלפון של בן זוגה. בתמונות הקשות שהופצו, נראה טרבסוב מעקם את ידה של לוהן מאחורי גבה, בתום מרדף קצר על החוף היווני. 

"לא מוכן אפילו להתנצל". לינדזי לוהן // צילום: אי.פי.איי

עפ"י הדיווחים, התקרית התרחשה בחודש שעבר, כשהשניים הגיעו לאי מיקונוס כדי לחגוג את יום הולדתה ה-30 של ילדת הפלא לשעבר, שבינתיים גדלה והספיקה מאז להסתבך בשלל פרשיות, כולל נהיגה בשכרות והתמכרות לסמים. לוהן וטרבסוב יוצאים ביחד מזה שבעה חודשים, אך לדברי מספר דיווחים, לוהן נפרדה מבן זוגה אחרי התקרית האלימה: "אני מבינה כעת שאי אפשר להישאר במערכת יחסים כזו רק בשם האהבה", אמרה לוהן, "שום אישה לא יכולה לחטוף מכות ולהישאר עם בן אדם כזה אם הוא אפילו לא מוכן להתנצל". 

 

בהמשך הדיווחים אודות התקרית האלימה ביוון, מסתבר כי אין זו הפעם הראשונה שאלימות נקשרת לשמם של בני הזוג – לפני כשבועיים הגיעו שוטרי לונדוניים לדירתה של הכוכבת בבריטניה בעקבות דיווחים על מריבה אלימה בין השניים. משיחה עם השכנים עולה כי בן הזוג לשעבר של לוהן ניסה לחנוק אותה: "הוא כמעט הרג אותי", אמרה הכוכבת לשכניה, אך איש לא נעצר בעקבות התקרית בלונדון. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר