החשוד בניהול מעבדת סמים: עומר אלפרון

בנו של ראש ארגון הפשיעה שנרצח נתפס עם עוד שלושה חשודים • 2,000 שתילים נתפסו במועדון "הפלקה", שהיה מקום הופעות של הזמר הים תיכוני

עומר אלפרון // עומר אלפרון

ארבעה בני אדם נעצרו אתמול (שבת) בחשד שהיו קשורים לגידול מריחואנה בשיטת "הידרו" בדרום תל אביב. אחד מהחשודים שנעצרו הוא עומר אלפרון, בנו של ראש משפחת הפשע יעקב אלפרון, שנרצח לפני מספר שנים. במעבדה שנתפסה, הממוקמת במבנה שהיה בעבר מועדון "הפלקה", נתפסו כ-2,000 שתילי מריחואנה. הבוקר האריך בית המשפט את מעצרו של אלפרון בחמישה ימים. 

  2,000 שתילים נתפסו במה שהיה מועדון ה"פלקה" בדרום ת"א // צילום: משטרת ישראל

במהלך הימים האחרונים חשפו שוטרי משטרת מרחב יפתח מספר בתי גידול למריחואנה בשיטת ההידרו. שלשום בערב (שישי), פשטו השוטרים על שטח ברחוב בית אלפא בתל אביב, שהיה עד לפני מספר חודשים שימש כמועדון. המקום עבר לאחרונה "הסבה" והפך לחממה לגידול מריחואנה. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק  

השוטרים, שפשטו על המקום לאחר מספר שבועות של מעקבים, מצאו כמות אדירה של שתילים במצבי גידול שונים. ארבעת החשודים נעצרו בחשד לגידול וסחר בסמים מסוכנים. החשודים הועברו להמשך חקירה בתחנת משטרת מרחב יפתח. במשטרה יודעים כי גידול הסמים בשיטת ההידרו תפס תאוצה בתקופה האחרונה, בשל איכות הסם ובשל מחירו הגבוה - מחירו נע בין 30 ל-40 אלף שקלים לקילוגרם.

 המשטרה בזמן האחרון תופסת כמויות גדולות של מעבדות ביתיות // צילום: משטרת ישראל

באמצע השבוע שעבר תפסו בלשי מרחב יפתח כ-70 ק"ג של מריחואנה בפשיטה שערכו בשתי דירות בראשון לציון. בנוסף נתפס בדירות ציוד רב אשר שימש לגידול הסם. השוטרים עצרו שלושה חשודים שהועברו לחקירה. אחד החשודים שיתף פעולה עם החוקרים וטען כי הסמים היו שייכים לו והוא גידל אותם לצריכה עצמית. שני החשודים האחרים, קרובי משפחתו, הכחישו כל קשר לגידול הסמים.

"הפלקה" נחשב בעבר לאחד ממועדוני המוזיקה המזרחית המפורסמים ביותר בישראל שפעל במשך יותר מ-20 שנים. הנכס עצמו היה בבעלות משפחת ראש אירגון הפשיעה שנרצח.  במועדון הופיעו כל כוכבי הזמר הים תיכוני, מזוהר ארגוב ועד מרגלית צנעני, חיים משה, אייל גולן ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר