דייט והעיר הגדולה: רומנטיקה בתל אביב

קפה בשדרה, טיול על הים או פיקניק בפארק • 5 מקומות מושלמים לדייט שלא יקרע את הארנק

5 הצעות לדייט בתל אביב // צילום: gettyimages // 5 הצעות לדייט בתל אביב // צילום: gettyimages

אתם כבר בדייט הרביעי או החמישי שלכם, אתה כבר הזמנת אותה לארוחת ערב ואת כבר הזמנת אותו לבירה וצ'ייסרים? מרגישים שאתם עדיין רוצים להרשים אבל לא יכולים להרשות לעצמכם לבזבז כל כך הרבה? הכתבה הבאה במיוחד בשבילכם; הזוג שרוצה לצאת דייט בעיר הגדולה, הלא היא תל אביב ולצאת בזול מבלי להתפשר על הרומנטיקה. רק נציין שמדובר במקומות במרחב הציבורי הפתוח (כי בכל זאת אנחנו בת"א ולראות ולהיראות תמיד יהיה חלק ניכר מהבילוי). 

הכינו את עצמכם להמון TAKE AWAY תופתעו לגלות כמה מוצלח הדייט הזה עשוי להיות! הנה 5 מקומות שכדאי לכם לפקוד ואין יותר תל אביביים מהם:

(צילומים: טל גטרייטמן)

לקלילים: קפה ומאפה על השדרה 

מה שותים? קפה

מה אוכלים? מאפה - כי בטוח יש מבצע של קפה ומאפה ב-10 שקלים.

מתי מתאים? בכל יום. מומלץ לא בשעות החמות של היום.

מה יותר תל אביבי מלשתות קפה בעשרה שקלים ולהרגיש רוטשילד בשדרות רוטשילד?  בעיר קיימים אינספור "בוטקיים" קפה מושקעים, בעלי מבחר של אוכל, משקאות וקפה משובח, בשדרות השונות המקיפות את העיר. שימו לב שלאורך כל שדרות העיר פרושים עמדות קפה שונות ומגוונות, עם שולחנות וכיסאות ישיבה ומוסיקה נעימה ברקע. החווייה דומה לדייט בבית קפה, רק הרבה יותר קלילה ובחוץ כמובן. לכן השתדלו להיפגש בשעות הבוקר המוקדמות או לקראת ערב כשנשבר החום. מזגן לא יהיה לכם. לעמדות הקפה- 

יש עמדת קפה שוקקת חיים, בפינת הרחובות 

רוטשילד-הרצל וגם ב

רוטשילד- פינת נחמני. 

אחת העמדות העמוסות נמצאת בשדרות בן ציון. אנשים ממש פורשים שמיכות בדשא ליד מרוב שעמוס.

פינת סוקולוב יש בוטקה חביב. 

לרומנטיים: טיילת יפו - ים ויין

מה שותים? קאווה במבצע של 4 ב-100 ₪ שאפשר לקנות בכל סופר

מה אוכלים? לא אוכלים.

עזרים נלווים: כוסות יין ושמיכת פיקה למקרה הצורך.

מתי מתאים? בשעת שקיעה.

יפו רומנטית. נקודה. מספיק לקחת בקבוק יין + שתי כוסות ולשבת על אחד מהספסלים בטיילת המשקיפה על העיר המדהימה ולהביט לעבר הים. לא צריך מסעדת גורמה עם נרות על השולחן ונגן כינור: דייט כזה מספיק רומנטי, אינטימי והכי חשוב - זול! לנועזים שביניכם: אפשר לפרוש שמיכה על החול בים, אבל למי שעוד רוצה לשמור על הפאסון לפני שהוא מתלכלך- יש מספיק ספסלים.

לנוסטלגיים: פארק הירקון

מה אוכלים? ארטיק או גלידה שקונים מהקיוסק.

מה שותים? מים מינרלים.

מתי מתאים? שבת בבוקר, יום יפה.

למה נוסטלגיה? כי בימים בהם הגברים הכי נחשבים בתל אביב היו חבורת פרחחים בשם בנצי, מומו ויודל'ה, הדייט האידיאלי היה שייט בסירת פדלים בנחל ירקון. אין כמו בילוי נעים בפארק, בו תוכלו לשכור סירת פדלים אם תרצו או פשוט לשבת בצל תחת העצים, ולהתבונן יחדיו בברווזים ששטים להנאתם בנחל (לפני שחטפו משהו מהמים). קצת פיסת טבע בעיר עושה טוב לכל אחד ובטח גם לכם.

לאותנטיים: כרם התימנים

מה אוכלים? חומוס, ברור!

מה שותים? בירה קרה

מתי מתאים? שישי בבוקר המאוחר

אטרקציה מיוחדת: קיר הלבבות

תוסס, קצבי, אותנטי, חם, עממי ומזיע. אין כמו בילוי משותף בכרם התימנים בשביל להרגיש שאתם בסצנה הכי נעימה בעיר. זה מתחיל בסיבוב בשוק ונגמר בצלחת חומוס בכרם. הכינו את המצלמה שלכם לתמונה הזוגית הראשונה שתעלו לפייסבוק -  כי קיר הלבבות המפורסם של כרם התימנים ברחוב רבי מאיר 24, הוא ה-מקום להצהרה רשמית ש"אנחנו יחד".

לדיסקרטיים: גנים ופינות חמד


הגינה בהבימה // צילום: טל גטרייטמן

מה אוכלים? סנדווי'ץ (מושקע) שהכנתם בבית. 

מה שותים? מיץ אישי שקונים בסופר.

מתי מתאים? אחרי העבודה על הדרך חזרה הביתה.

אמנם באירופה נהוג יותר לבלות אחר צהריים נעימים באחד הפארקים הגדולים שיש בערים המרכזיות ולאכול ארוחת ביניים קלילה. אבל גם בת"א מסתבר יש כמה מקומות שרק מעטים מכירים אותם כמו גנים קטנים בהם אפשר לשבת בשקט מבלי שאף אחד ידע או יראה אתכם שם. תוכלו להחזיק ידיים ואפילו להתנשק בפומבי. וברצינות:

בכיכר הבימה למשל, ישנן כמה פינות חמד בהן תהיה לכם מוסיקה ברקע (אותה תקבלו מאחד נגני החוצות שנמצאים שם לרוב) תוכלו לקחת נשנושים קלים ולהאזין בשקט לציפורים שיצייצו מעליכם. יש כמובן את גן מאיר בקינק ג'ורג', שבו פינות חמד לרוב. עוד גן מומלץ, מסתתר ברחוב יחזקאל בצפון הישן - קטן ונסתר בשם גן הנביאים.יש אפילו מפל קטן.


גן נסתר מאחורי הבימה // צילום: טל גטרייטמן

רק דבר אחד שכחנו לציין. אם אתם לא מהעיר השתדלו להגיע באוטובוס - כי חנייה בת"א עלולה להיות דבר יקר במקרה ותקבלו דו"ח. חוץ מזה העיר פרוסה בפניכם והיא רומנטית מתמיד!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר