פצוע קשה בפיצוץ רכב באור יהודה

מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בניסיון חיסול פלילי • בנותיו ואשתו ככל הנראה היו עמו ברכב

זירת ניסיון הפיגוע באור יהודה, הבוקר // צילום: יוסי זליגר // זירת ניסיון הפיגוע באור יהודה, הבוקר // צילום: יוסי זליגר

שוב פיגוע פלילי באור יהודה: תושב העיר  כבן 37, תושב העיר, נפצע באורח בינוני עד קשה בפיגוע פלילי הבוקר ברחוב דוקטור שלמה אטרקצ'י. ניסיון החיסול, ככל הנראה על רקע חובות הימורים. 

בשעות הבוקר התקבל דיווח על פיצוץ עז שנשמע במרכז העיר, אנשי מד"א ומשטרה חשו למקום, והבחינו באדם על המדרכה, כשהוא בהכרה. 

חובש מד"א אסף שהגיע למקום סיפר: "על המדרכה שכב גבר סמוך לרכב, עם חבלה בחזה ופציעות מדממות בגפיים. הענקנו לו טיפול ראשוני בשטח והוא פונה במצב קשה לבית החולים". מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר באדם עם חובות לשוק האפור. שוטרי משטרת מרחב דן, יחד עם יחידת החבלה, החלו לאסוף ראיות בזירה. עוד עולה כי שתי בנותיו ואשתו של הפצוע היו עמו ברכב, בדרכן לבית הספר. 

זירת ניסיון החיסול // צילום: דוברות מד"א

שרה, שמתגוררת בסמוך לזירת הפיצוץ אמרה: "שמעתי פיצוץ גדול, חזק, הייתי בטוחה בהתחלה שמדובר בפיגוע וכשיצאתי החוצה ראיתי אדם שוכב מחוץ לאוטו, ואז הגיעו כוחות מד"א ומשטרה והחלו לטפל בו". דוד, שמכיר את הפצוע סיפר: "שמעתי את הפיצוץ, וכשהגעתחי הבנתי שמדובר בבחור שאני מכיר, דווקא בחור טוב, לא עשה אף פעם בעיות לאף אחד, לא יודע למה עשו לו את זה". 

מדובר בהמשך של הפיגועים וניסיונות החיסול הפליליים שהחלו עם תחילת כהונתו של המפכ"ל הנוכחי רב-ניצב אלשיך, ונראה שהמשטרה לא מצליחה לא מבחינה מודיעין ומבחינה מבצעית לסכל את אותם ניסיונות חיסול וחיסולים. היום מדובר היה במרכז אור יהודה, דבר שיכל לגרום לנפגעים חפים מפשע. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר