אחותו של אופיר: "חיות רצחו אותו"

חקירת רצח התייר הישראלי אופיר גרוס בהונגריה: הוכה באכזריות ונשדד • לירון אחותו מפקפקת בדיווחי התקשורת הזרה: "מי שרצחו אותו הם חיות, לא בני אדם" • משרד החוץ טוען: אנו לא מעודכנים בפרטים ואיננו עוסקים בחקירה

אופיר גרוס - נרצח בהונגריה באכזריות // אופיר גרוס - נרצח בהונגריה באכזריות

פרטים נוספים ומצמררים נחשפו בהונגריה על פרשת רצח התייר הישראלי, אופיר גרוס בן ה-40 מירושלים. ממשרד החוץ נמסר כי הם לא מעודכנים בפרטים ואינם עוסקים בחקירה. גופתו עדיין לא שוחררה והגעתה לישראל מתעכבת. 

מפרטי החקירה שפורסמו הבוקר (שלישי) בכלי התקשורת המקומיים, עולה כי גרוס  נרצח על ידי שני צעירים לאחר שנמצא ישן בתוך שק שינה בבית נטוש. 

לאחר שגרוס הותקף באלימות אכזרית נגנב ממנו הציוד שהיה עימו, בין היתר הטלפון והמחשב הניידים שהיו ברשותו, ובנוסף, נגנב ממנו כסף מזומן. 

לירון, אחותו הקטנה של אופיר, שוחחה עם ״ישראל היום״, ומסרה: ״זו טרגדיה גדולה. ואנחנו קוראים למטיילים הצעירים, ׳תשמרו על עצמכם׳". 

עוד באתר: האנטישמיות בלייבור - הדג מסריח מהראש

לאחר הרצח האכזרי התובע הכללי במחוז באקס, שם נמצאה גופתו של גרוס, סיפר: ״התייר הישראלי הוכה למוות בלבנים״.

התובע הוסיף כי שני החשודים ניסו להסתיר את גופתו והעבירו אותו לבניין הרוס. הם ניסו להעלים את הגופה וכיסו אותה בפסולת בניין. החשודים לקחו חלק מהציוד של גרוס ומכרו אותו, וחלק אחר קברו באדמה סמוך לבניין. 

המשפחה עדיין לא עודכנה רשמית בפרטי החקירה. לירון מספרת כי המשפחה עוקבת אחרי כל מה שמפורסם משם, וזעמה: ״אלו שרצחו את אחי הם נבלות, חיות אדם. הם לא בני אדם". 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

לירון, שמפקפקת בדיווחים על החקירה בתקשורת הזרה, טענה: "יש הרבה פרטים שהם לא מדויקים, ואת הכל אנחנו לוקחים בעירבון מוגבל. כמו למשל שאחי ישן בבניין נטוש, זה לא בדיוק היה ככה״.

בתחילת השבוע דווח ב"ישראל היום" על שני חשודים, בני 19 ו-21, שנעצרו בחשד למעורבות ברצח של אופיר. 

משרד החוץ, שקיבל את הידיעה על המעצר, אישר את זיהוי גופת אופיר על ידי בני משפחתו, שהגיעו עם תחילת הפרשה. 

לירון סיפרה שבתחילת הפרשה, כשאופיר לא ענה לטלפונים, היא יצאה עם אביה לחפש אותו. במקביל המשפחה הקימה חמ"ל כדי לנסות ולהגיע למידע על אופיר. "לצערנו התבשרנו בבשורה הנוראית שאחי נרצח. עכשיו, אנחנו לא יודעים מתי גופת אחי תשוחרר משם. זו שאלה גדולה גם עבורנו״, סיפרה לירון בכאב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר