5 טיפוסי גברים שאת חייבת להכיר

הייטקיסט או סטלן? יש מספיק סוגי בחורים שאת יכולה לצאת איתם • קיבצנו את חמשת הסוגים הנפוצים ביותר בישראל

5 סוגי גברים שאת חייבת להכיר // צילום: רונן אקרמן // 5 סוגי גברים שאת חייבת להכיר // צילום: רונן אקרמן

תמיד חשבת שזה סופר מגניב להיות חברה של גולש, אבל עם השנים פנטזת על מערכת זוגית יציבה עם חבר עורך דין? בעולם יש מספיק סוגי בחורים שאת יכולה לצאת איתם, ועדיין קיבצנו את חמשת הסוגים הנפוצים ביותר בישראל, כך שפעם הבאה שתכירי מישהו שעונה על אחד מההגדרות שלפנייך - תדעי למה לצפות. 

היציב: עו"ד/ נדל"ניסט/ סוכן ביטוח

 קווים לדמותו: חכם, מתוק, עדין. בחור שמצד אחד שומר על בריאות מאוזנת, אבל נוהג גם "להתפרע" בעישון סיגריות ושתיית אקסל עם חברים בים. יש לו שאיפות ברורות בנוגע לקריירה אך חלומות קטנים שתקועים במגירה כמו להיות זמר או סופר והוא אינו מעז לרדת מהתלם ונשאר עמוק בתוך העבודה הבטוחה.

למה כן? כי זה יציב כמעט מכל האספקטים, כולל כסף. יציבות זה דבר טוב והכרחי לשמירה על השפיות. דמייני את השבתות שלכם בסיבוב נעים במרכז שרונה, את הבית שהוא מתכנן לקנות (הוא יכול להרשות לעצמו לקנות בית), בראשון לציון מערב. חיי האהבה שלכם ינועו משגרה לשגרה, את תתחברי לחברות של החברים שלו ותהיו לחבורה מגובשת שעושה פיקניקים בירקון.

למה לא? כי את עלולה להתעורר יום אחד ולגלות שיש לך את החיים המשעממים ביותר בעולם. מדוע לא הגשמתם את כל החלומות שרציתם להגשים? איך הפכת לנבורישית? בקיצור תיזהרי שלא להיסחף לנורמליות יתר הזו.


איך הפכת לנובורישית? עדי עזרא // צילום: שוקה כהן

הנעלם: הגולש

קווים לדמותו: לגולשים יש תדמית של אנשים רגועים, אוהבי טבע וים מן הסתם. הם גם חתיכים, במיוחד אם הם מקפידים לגלוש בכל גיל. מקווים שאת יודעת לצלם, כי זה הדבר היחידי שתעשי ברגע שתלכי איתו לים; לצלם אות כמובן, תופס גל.

למה כן? כי הוא יעזוב אותך בשקט, לא ישפוט את החברים והמשפחה שלך, לא יבגוד בך גם אם יתקל בנימפות במים - כל עולמו מרוכז בגלים ולא במה שיש מסביב. את תוכלי לצאת כל לילה עם חברות, לטפח קריירה ולשכוח שיש לך משפחה ובית לנהל. גם אם יהיה לך מאהב שכל היום יסתובב בביתכם וילבש את החלוק שלו-  כל עוד יש גלים בים הוא לא ישים לב.

למה לא? בחופה שלכם, בברית מילה, בטקס הבר מצווה, בשולחן הסדר-  אל תצפי לראות אותו אם יש גלים בחוץ. בכלל, אל תצפי לראות אותו למשך חודשיים לפחות בחורף כשיש גלים. לחברות את תמיד יכולה לספר שהוא סוכן מוסד ובגלל זה נעדר מלא מהבית.


יאהב את הים יותר מאשר אותך? אושרי כהן // צילום: רונן אקרמן

האקזוטי: הזר

קווים לדמותו: הגיע לארץ בעקבות שליחות של האו"ם או באחת השגרירויות בארץ. מנהל יחסי שנאה-אהבה עם ישראל. מצד אחד חושב שאנחנו תופעה ואנשים חמים במיוחד, מצד שני קצת מתגעגע לניכור האירופאי ממנו הגיח.

למה כן? להיות עם בחור שלא חי בארץ זה דבר די רומנטי וקסום. פתאום יש לך הזדמנות להסתכל על ישראל מנקודת מבט שלא הסתכלת עליה בעבר ואפילו ללמוד דבר או שניים עלייך כישראלית.

למה לא? כל מי שמגיע לכאן מבחוץ מתוך שליחות, בטוח שהוא זה שיביא להפסקת הסכסוך פלסטיני-יהודי. לאט לאט, כשהוא יבין שהוא לא יציל את המצב בארץ, הוא יוותר גם על התענוג של החיים בארץ הקודש איתך ואת תצטרכי לוותר על החלום של חיים שלווים באחת מדינות סקנדינביה. 


יגרום לך להסתכל על ישראל מזווית אחרת? אנחל בונני // צילום: מאיר פרטוש

הנרקסיסט: אומן

קווים לדמותו: סוחף, מזעזע, נועז, בודק גבולות ומסתכן בשביל היצירה. האומן הוא טיפוס כל כך רגיש, שכל דבר עלול להרים אותו או להוריד אותו ברמות קיצוניות, כי רק ככה הוא יוכל ליצור משהו. תתכונני לשמוע הרבה את המילה 'תהליך' כי הוא כל הזמן יהיה בתהליך הזה, תהליך היצירה. 

למה כן? יש סיכוי שהוא יצליח ובגדול ומיד תהפכי להיות החברה של... ועל הדרך גם לככב במדורי רכילויות, ליהנות מהטבות סלבס ולקבל דברים בהשקות. 

למה לא? כי אם תפגעי בו את לא יכולה לדעת איך זה יתנקם בך; אולי תגלי שנכתב עלייך שיר משפיל, או תהיי ההשראה לדמות הכי רעה בסרטיו. זוכרת את השיר של אפרים שמיר לירדנה ארזי? "לא תדעי אהבה לעולם" כך כתב - חתיכת קללה שגבר פגוע יכול להטיל על מישהו.


סוחף, מזעזע, נועז, בודק גבולות ומסתכן בשביל היצירה. אביב גפן // צילום: קוקו

הרגוע: סטלן

קווים לדמותו: קם מוקדם בבוקר, אומר לך "בוקר ראש", עושה ראש מהבאנג וחוזר לישון עד הצהריים. הוא אוהב אותך אבל מלבד להגיד לך את זה, לא יטרח ויעשה איזו מחווה רומנטית או יביע רגש כלשהוא - לא כי הוא לא באמת אוהב אלא כי למי יש כוח לכל אהבה הסחית הזאת כשאפשר להתמסטל בכיף? הדבר הכי יפה שהוא יעשה לך, אם כבר, זה ג'וינט גדול ומפנק.

למה כן? כי מספיק להתמסטל איתו בשביל לחזור אחורה לימים בהם עשית אותו דבר בגסטהאוס בהודו. 

למה לא? כי אין דבר יותר TURNOFF מגבר שמחסל חבילת ערגליות בהתקף מאנצ' משוגע, עוד לפני שהספקת להכין לכם קפה! 


למי יש כוח לכל אהבה הסחית הזאת כשאפשר להתמסטל בכיף? נירו לוי // צילום: מאיה באומל בירגר

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 

• עוד במדור: 5 דברים שגבר יעשה רק בשביל האישה שהוא אוהב

• 5 דברים שנשים מחפשות בגבר

• האם זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זוגיות שלכם?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר