דברים שרק גבר שבאמת אוהב אותך יעשה // צילום: gettyimages // דברים שרק גבר שבאמת אוהב אותך יעשה

5 דברים שגבר יעשה רק עבור אישה שהוא אוהב

בנות, אפשר לזנוח את החפירות בקבוצת הוואטסאפ - הנה הרשימה לפיה תוכלו לדעת אם הוא באמת בעניין

הוא התקשר? הוא לא התקשר? הוא אמר ככה, או ככה? חברות, אפשר להרפות את החפירה בקבוצת הוואטסאפ עם הבנות ולהפסיק עם צילומי המסך שמתעדים כל התכתבות בנאלית ביניכן לבין הבחור החדש. 

יש כמה דברים שגבר שבאמת אוהב אתכן מכל הלב יעשה, וזו הדרך הבטוחה לבדוק אם הוא רציני כלפייך, או סתם משחק.

1. גבר יקשיב רק לאישה שהוא אוהב

הכוונה להקשבה אמיתית. כשאת מדברת אל הבחורצ'יק ושמה לב שהראש שלו לא שם, או יותר גרוע – העיניים שלו מתרוצצות באמצע השיחה, זוהי נורה אדומה לגבי היחס שלו אלייך ואל מערכת היחסים שלכם. 

כשגבר באמת אוהב אותך, את תזכי במלוא תשומת הלב שלו, ומה שיש לך לומר תמיד יעניין אותו. באותם מקרים, לבחור גם תמיד יהיה חשוב לשמוע את דעתך בנושאים שונים, ולהקשיב לעצות שלך. 

2. גבר יתווכח רק עם האישה שהוא אוהב

אתן בוודאי מרימות גבה כרגע... למה שתיקלעו לוויכוח דווקא עם הגבר שאוהב אתכן? 

אם פה ושם, בן הזוג נקלע איתך לוויכוחים  – זה דווקא סימן טוב. למעשה, זה אומר שאכפת לו. 

משמעות הדבר היא שאם משהו במערכת היחסים שלכם מפריע לו, במקום לברוח – הוא בוחר בהתמודדות מולך, ובניסיון לתקן. הוויכוחים הללו הם למעשה סימן שהוא רוצה להישאר איתך, בגלל שהוא אוהב אותך והמחשבה שתלכי לו היא פשוט בלתי נסבלת. 

בכל מקרה, שימו לב למינון. וויכוחים חוזרים ונשנים הם לא סימן למערכת יחסים בריאה. אם הוא לא מפסיק להתווכח ולריב איתך, סימן שהוא שתלטן, או שאתם פשוט לא מתאימים. 

במקרה כזה, נוסי על נפשך. 

3. גבר ישנה את דעתו – רק בשביל האישה שהוא אוהב

גברים עלולים להיות עקשניים למדי לפעמים. אבל כשהם באמת אוהבים, הם ימצאו את הדרך להתפשר. 

בחור שלא באמת אכפת לו ממך, לעולם לא יוותר על התוכניות שלו למענך. הוא לא יבוא לארוחת הערב המשפחתית שלך במקום לראות את המשחק עם החבר'ה, הוא לא יצטרף אלייך לקומדיה הרומנטית שרצית לראות בקולנוע, במקום לצאת לבירה עם חבר... כי פשוט לא אכפת לו. והוא לא מאוהב בך. 

גבר שאוהב ומכבד אותך, יחפש את המקום בו אתם יכולים להיפגש באמצע, מאחר והוא רואה בך כשווה. אולי לא תמיד תגיעו לפשרה לגבי כל חוסר הסכמה ביניכם, אבל המאמץ להגיע לשם תמיד יהיה שם, ובדרך כלל, במערכות יחסים בריאות, שני הצדדים מוצאים את הדרך לשלום בכל סיטואציה.  

4. גבר תמיד ילחם בשביל האישה שהוא אוהב

אף בחור לא ילחם עבור סטוץ. הוא יידע שמדובר בקטע חולף או בסקס מזדמן, ואף אחד (לא גבר ולא אישה), לא ילחם וישקיע אנרגיות ומאמץ בשביל משהו זמני. 

גבר שאוהב אותך, יעמוד איתך בחזית, ובמקרה הצורך ילחם עבורך ואיתך, גם אם הוא יצטרך להתעמת עם החברים שלו, עם החברים שלך או אפילו עם המשפחה שלו. הוא לא יניח לאף אחד לגבור עליייך. זה כמו אינסטינקט בשבילו, והוא לא יחשוב פעמיים לפני שהוא ייצא לקרב עבורך. 

אחד שאוהב אותך לא רק ילחם בשמך, הוא גם ילחם עבורך, ויילחם כדי להשאיר אותך בחייו. 

5. גבר יעשה כל דבר עבור האישה שהוא אוהב

בחור שחווה בעבר אהבת אמת, יודע להעריך את זה, והוא מבין כמה קשה להשיג דבר כזה. ולכן הוא תמיד יהיה שם בשבילך. כי הוא רוצה.  

אם יהיה לך אירוע חשוב, הוא יהיה שם כדי לתמוך בך. אם תהיה לך פגישה חשובה בעבודה, הוא יעזור לך להתכונן אליה, וגם יתעניין איך הלך מיד לאחר מכן. הדברים האלו יהיו כמו טבע שני שלו. 

גם במקרים יותר משמעותיים בהמשך החיים, הוא יהיה מוכן לוותר על דברים בשבילך, רק כדי לחיות איתך. גם אם מדובר במעבר למקום מגורים שהוא פחות רצה, גם אם הוא יאלץ לבחור בקריירה שונה משתכנן, הוא יעשה זאת כדי לשמר את מערכת היחסים שלכם – שעובדת. ולכל הפחות, הוא יהיה מוכן להתפשר ולשנות קצת את התוכניות שלו, כדי להתאים אותן למה שהחיים הכתיבו לכם כזוג. 

אם גבר אוהב אותך, הוא יציב אותך בראש הרשימה, ויתייחס אלייך כדבר החשוב ביותר בחייו, וככזאת – אין דבר שהוא לא יעשה עבורך.  

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - במדור הלייף סטייל! 

•עוד במדור: 5 דברים שאסור לעשות לגבר

• 6 מיתוסים על סקס - שפשוט הורסים לכם את הזוגיות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו