5 דברים שנשים מחפשות בגבר // צילום: gettyimages // 5 דברים שנשים מחפשות בגבר

מה נשים רוצות? 5 דברים שאנחנו מחפשות בגבר

לא, זה דווקא לא את הכסף שלכם • חמש תכונות והתנהגויות שפשוט עושות לנו את זה

נדמה שאין נושא טחון יותר מהשאלה "מה נשים רוצות?". אבל לא משנה כמה נדבר על זה, משהו כנראה לא נקלט, כי אם גברים באמת היו מבינים מה אנחנו רוצות, אז הם גם היו מבינים כמה קל לעשות אותנו מאושרות. 

סתם, זה שקר. ממש לא קל לעשות אותנו מאושרות. אבל אנחנו שוות את המאמץ. אז גברברים יקרים, למען המין היפה בכל רחבי העולם, הגיע הזמן אחת ולתמיד שתבינו, תפנימו, תיישמו ותהפכו להיות הגברים המושלמים שאמא שלכם חושבת שאתם.

1. תהיו ג'נטלמנים

כנראה שאין לכם מושג איך מחווה ג'נטלמנית קטנה יכולה להמיס אפילו את הפמיניסטית שבנשים, אחרת ממזמן כבר כולכם הייתם מתנהגים אחרת. ולא צריך להתקטנן על מה בדיוק תעשו, מתי, איך או כמה, כי ג'נטלמניות זו גישה לחיים וזו התנהגות ע"פ אמות מידה גבוהות שאתם, ורק אתם, צריכים להציב לעצמכם. גבר שמתנהג בג'נטלמניות הוא גבר שמכבד את המין הנשי (בצדק, אנחנו מדהימות), שיש לו הערכה (הכי מגיע לנו), נימוסים טובים (הם הבסיס להכל) ואכפתיות (זה סקסי כשאכפת לכם). 

2. תעניקו לנו ביטחון

הסעיף הזה מורכב מתתי סעיפים רבים (לא הבטחתי שיהיה קל):

• ביטחון יכול לבוא לידי ביטוי בתחושת היציבות שתעניקו לנו (אומנם אנחנו נמשכות לדפוקים, אבל מתחתנות בסוף עם היציבים), וכן - גם יציבות כלכלית חשובה לנו, בואו לא נתייפייף. 

• ביטחון זה גם לגרום לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו - כולנו חולמות על גבר שמפרגן ומחמיא (הידעתם? אצל אישה אין דבר כזה יותר מידיי מחמאות. או יותר מידיי נעליים). 

• וכמובן שגבר שמעניק ביטחון זה גבר שאפשר לסמוך עליו. שקט נפשי זו סגולה לחיים ארוכים. תבורכו.

3. תצחיקו אותנו

נשים אוהבות גברים מצחיקים. נקודה. זו אחת התכונות שנשים תמיד יזכירו כשהן ידברו על מה הן מחפשות בגבר, והמעניין הוא שגברים ממש לא מדרגים חוש הומור ב"טופ פייב" שלהם אצל אישה. הפסד שלהם. אין כמו להעביר את החיים האלה עם המון צחוק, לא משנה כמה קמטים זה יעשה לנו בסופו של דבר. 

4. תהיו אינטילגנטים

"אפשר למצוא הרבה גברים חכמים עם נשים טיפשות, אבל לא תמצאו נשים חכמות עם גברים טיפשים" , אמרה אריקה יונג.

וואלה אריקה, צודקת. זה לא אומר שהמראה החיצוני לא חשוב לנו, אבל רבות מאיתנו נמשכות יותר לשכל מאשר למראה. ובשכל.

אינטילגנציה יכולה לבוא לידי ביטוי בהרבה צורות ודרכים, אני לא רוצה להגביל אתכם חס וחלילה. רק אל תהפכו לי פתאום למתנשאים ועילאיים עם כל האינטילגנציה שלכם, כי אז הסעיף הזה מבטל את עצמו.

ואם אתם לא אינטילגנטים ותוהים מה לעשות כדי לשנות את המצב, אין לי עצה טובה בשבילכם. מצטערת.

5. תהיו בעלי ביטחון עצמי

מה שיפה בביטחון עצמי, זה שהוא גובר על כל דבר אחר. גם אם גיליתם עכשיו שאין לכם אף אחת מהתכונות שציינתי, כל עוד יש לכם ביטחון עצמי, אתם יכולים להשכיח מאיתנו את השאר. ביטחון עצמי הוא הבסיס להכל, זו מחשבה שיוצרת מציאות, תאמינו בעצמכם ובדרך שלכם, תהיו בטוחים שיש לכם מה להציע וגם אנחנו נאמין שיש לכם מה להציע. והכי נחמד, שביטחון עצמי אפשר לרכוש, זו לאו דווקא תכונה מולדת, מה שאומר שלכל אחד מכם יש את האפשרות להיות מלא ביטחון עצמי ולכבוש אותנו בסערה. אנחנו מחכות. 

דיאטה, אופנה, מתכונים ועוד המון דברים מעניינים - עכשיו במדור הלייף סטייל! 
• עוד במדור: 5 הודעות שלעולם לא כדאי לשלוח לאקס
• וגם: 5 דברים שאסור לעשות לגבר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו