18 שנות מאסר לפדופיל רשת

ישי גברילוב (34) הורשע ב־49 אישומים של עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בקטינות דרך האינטרנט

אילוסטרציה // צילום: GettyImages // אילוסטרציה

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע את ישי גברילוב, תושב נתניה בן 34, ב־49 אישומים של עבירות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בקטינות דרך האינטרנט, סחיטה באיומים, הטרדה מינית, פרסום והצגת תועבה. בית המשפט גזר עליו 18 שנות מאסר ופיצוי למתלוננות בסך כולל של 430 אלף שקלים.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

הנאשם הודה במסגרת הסדר טיעון כי במהלך שלוש שנים, ובתדירות יומיומית, ניהל שיחות מיניות בצ'אטים עם מאות קטינות בנות 10-15 תוך התחזות לנער או לנערה. הוא ניהל איתן וידאו צ'אט, הציג להן סרטונים של קטינים והתחזה לדמות בסרטון. כך שיכנע נערות להתפשט מולו ולגעת בעצמן מול המצלמה. במרבית המקרים שמר במחשבו את התמונות והסרטונים של הקטינות, עם חלקן ניסה לתאם מפגשים, ועל אחרות איים כי יפרסם ברשת את התמונות אם יסרבו לשתף פעולה.

התיק נוהל בידי עו"ד עינת לב־ארי מפרקליטות מחוז מרכז. הפרשה, שנחקרה בידי יחידת הסייבר הארצית בלהב 433, בסיוע מחלקת הנוער בחטיבת החקירות של המשטרה והיחידה לחקירות ילדים במשרד הרווחה, החלה עם פנייתו של אב לילדה בת 12 שקלט התכתבות חשודה במכשיר הנייד שלה.

"מדובר בתיק נדיר בחומרתו ובהיקפו, בכמות הקטינות שנפגעו ובאופי המעשים המיוחסים", נמסר מהפרקליטות, "הנאשם התחזה לקטין ובתחכום מניפולטיבי רכש את אמונן של קטינות. המקרה מעיד על שינוי נדרש בתפיסת עבריינות המין בעידן הטכנולוגי, כאשר יש לתת את הדין לסכנות באינטרנט, המאפשרות לחדור לפרטיות קטינים ולפגוע בהם לצורך סיפוק אישי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר