כ־45 אחוזים מטיסות חברת אל על בחודש מארס נחתו בנמל היעד באיחור של יותר מ־15 דקות, "הישג" שהיקנה לה את המקום הלפני אחרון בדו"ח שפירסמה שלשום חברת Flystats, המנטרת נתוני זמן אמת של חברות תעופה ונמלי תעופה.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
האיחור הממוצע בחברת אל על היה 44 דקות. מתוך 44 חברות תעופה סדירות, אל על הגיעה למקום ה־43, כשאחריה רק חברת התעופה פקיסטן איירליינס, שהאיחור הממוצע שלה עמד על שעה ו־46 אחוזים מהטיסות שלה נחתו באיחור. במקום הראשון בדירוג של חודש מארס ניצבת אוסטריאן, עם 9.7 אחוזים של טיסות שהגיעו באיחור של יותר מ־15 דקות. הדיוק המבצעי הממוצע של כל 44 החברות הגלובליות עמד על 81.5 אחוזים.
בתגובה נמסר מחברת אל על כי "הסטנדרט העולמי בודק את הדיוק המבצעי על פי מועד יציאת הטיסות. במארס נמדד באל על דיוק מבצעי של 79% ביציאה. מסלול הטיסה מתוכנן על מנת לשמור על בטיחות הנוסעים, בין היתר על מנת לעקוף אזורים של מערבולות אוויר, גורם אשר לעיתים מאריך את זמן הטיסה. בטיחות הטיסה היא נר לרגלינו. אל על תמשיך להטיס את נוסעיה בבטחה ובביטחון ליעדם".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו