מאיר דגן תרם את קרניות עיניו

ראש המוסד לשעבר היה חתום על כרטיס אדי • אברהם גיא, בן 81 מת"א, קיבל את הקרנית של דגן: "אני רואה בזכותו"

מאיר דגן תורם את קרניות עיניו // צילום: גדעון מרקוביץ' // מאיר דגן תורם את קרניות עיניו // צילום: גדעון מרקוביץ'

מאיר דגן, שכיהן במשך כעשור בתפקיד ראש המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, ונפטר לפני כשבועיים בגיל 71 ממחלת הסרטן, היה חתום על כרטיס אדי. משפחתו ביקשה לתרום את אבריו ולהציל חיים.

קרניות עיניו של מאיר דגן, שכלוחם נפצע פעמיים וזכה בעיטור העוז כשהסתער על מחבל שאחז ברימון, הושתלו בשני אנשים שקיבלו מאור עיניים - באישה בת 70 מתל אביב ובגבר בן 81, שמספר שכעת הוא יכול לקרוא ולראות.

ההשתלות בוצעו בהצלחה בבית חולים איכילוב.

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק  

אברהם גיאן, בן 81 תושב תל אביב, התרגש הבוקר עד דמעות לגלות במרפאת עיניים של בית החולים איכילוב כי הקרניות של מאיר דגן ז״ל הושתלו בעיניו, ואמר: ״מאיר דגן תרם את קרניות עיניו כולנו חייבים לאיש הזה ועכשיו במיוחד אני כי אני רואה בזכותו. גיאן הוסיף: "אני כבר לא איש צעיר וזכיתי בגילי שהראייה שלי כבר השתפרה ואני מקווה שאזכה ליהנות בשנים הבאות מראייה טובה אחרי שנים שכמעט לא ראיתי דבר. תהיה מנוחתו של דגן בגן עדן. האיש הזה תרם רבות למען עם ישראל ויש לי זכות גדולה שאני רק עכשיו מתחיל להבין אותה". 

"בזכות דגן חזר לי מאור עיניי". אברהם גיאן

בן ה-81 הודה לצוות מערך עיניים של בית החולים איכילוב על הניתוח שהשיב את מאור עיניו, הודה למשפחתו, ואיחל: "שדגן יזכה לשכר בעולם הבא וגם הילדים והנכדים שיזכו לשכר עבור מעשי הגבורה של אביהם״.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר