משרד התקשורת פירסם את דו"ח תלונות הצרכנים ל־2015 שממנו עולה כי התקבלו 10,391 פניות - עלייה של כ־9.3% לעומת 2014, שבה התקבלו 9,506 פניות.
מהדו"ח עולה כי 42% מהתלונות נמצאו מוצדקות. סלקום, המחזיקה בנתח שוק של 27 אחוזים בשוק הסלולר, ספגה 36 אחוזים מהתלונות המוצדקות, וביחס לשנת 2014 מצבה טעון שיפור. חברת הוט מובייל הראתה שיפור בהשוואה לדירוגה בשנת 2014.
הנושא המוביל בתלונות ממשיך להיות תחום החשבונות, הכולל חיוב שלא על פי תנאי הסכם ההתקשרות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו